×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

آزمایشگاه کسپرسکی، اهمیت راهکارهای امنیتی کاربران نهایی را در عصر فناوری ابری و مجازی‌سازی در اجلاس جهانی IDC CIO در سال ۲۰۱۲ نشان داد.

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، این اجلاس یک رویداد شناخته شده در سطح جهانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در آن مدیران فناوری اطلاعات، مدیران اجرایی فناوری، شرکت‌ها و مدیران اجرایی فناوری اطلاعات، شناخت مختصر و خلاصه‌ای را نسبت به راهکارهای فناوری اطلاعات، فناوری‌های در حال ظهور و بهترین شیوه‌هایی که آثار مستقیمی روی کسب و کار آنها دارد پیدا می‌کنند.
بر اساس مطالعه آماری اخیر آزمایشگاه کسپرسکی، در ۱۲ ماه گذشته ۹۱ درصد از شرکت‌های مورد مطالعه حداقل با یک مشکل امنیت فناوری اطلاعات مواجه شده‌اند. تقریباً یک سوم از نماینده‌های شرکت‌ها که از آنها پرسش به عمل آمد اذعان داشتند که در نتیجه آلودگی به بدافزار، داده‌های حساس خود را از دست داده‌اند. گرچه حمله‌های بدافزاری رایج‌ترین نوع تهدید امنیت تجاری هستند، فقط ۷۰ درصد از شرکت‌های مورد مطالعه محافظت ضد بدافزاری را به طور کامل اجرایی کرده‌اند و ۳ درصد از آنها اصلاً محافظت ضد بدافزاری ندارند.
الکساندر اِروفیف، نماینده آزمایشگاه کسپرسکی در اجلاس و مدیر اطلاعات و شناخت بازار بیان داشت: «در حال مواجهه با تغییرات سریع در اکوسیستم جهانی فناوری اطلاعات هستیم که فناوری ابری، قابلیت جابجایی و مجازی‌سازی محرک‌های اصلی آن هستند و در عین حال برنامه‌های وب عادت کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهند.»
میزان فزاینده اطلاعاتی که نیازمند امنیت هستند تا حد زیادی از دو منبع اصلی نشأت می‌گیرد: شرکت‌ها (با احتساب کارکنان) و مصرف‌کننده‌ها. اقدامات و ابزارهای امنیتی جدید باید برای کمک به شرکت‌ها در شناسایی اطلاعاتی که باید امن شوند و سطح امنیت آنها و سپس امن کردن اطلاعات با استفاده از دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای خاص محافظت در برابر تهدید، سیستم‌های مدیریت کلاهبرداری یا سرویس‌های محافظت از شهرت سازگار شوند.
وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: «روی هم رفته این فناوری‌ها محیط و نقاط سنتی، یعنی رویکرد تعیین شده نسبت به امنیت فناوری اطلاعات را تضعیف می‌کنند و نیروی بیشتری را به سمت کاربران نهایی مختلف هدایت می‌کنند. این رویکرد نسبت به محافظت از شرکت‌ها در برابر زنجیره‌های داخلی و خارجی نیز باید با تمرکز شدید روی محافظت چندبعدی، فناوری‌های انکار پیش‌فرض و امنیت پیشرفته برای دستگاه‌های همراه اصلاح شود.»

درباره آزمایشگاه کسپرسکی
آزمایشگاه کسپرسکی ارائه کننده نرم افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس ها، جاسوس افزارها، بدافزارها، نفوذگران، کلاهبرداری ها و هرزنامه ها است. محصولات آزمایشگاه کسپرسکی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم ها و سریع ترین زمان نشان دادن عکس العمل در برابرتهدیدات هستند. این محصولات برای کاربران خانگی، شرکت های کوچک و متوسط ، سازمان های بزرگ و کاربران موبایل ارائه می گردند. فناوری حفاظتی کسپرسکی همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شرکت های امنیتی سراسر جهان به کار گرفته می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false