×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

طرح ریتون بانک ‌پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی شد.

طرح ریتون بانک ‌پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: در این طرح مشتریان، همزمان با بهره‌مندی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد، متناسب با میزان و نوع تعامل خود در این بخش، نسبت به جمع آوری امتیاز اقدام کرده و مشمول مزایای این طرح می‌شوند.
وی ادامه‌داد: جوایز این طرح در دو گروه جوایز بدون قرعه‌کشی و متناسب با امتیازهای کسب شده و جوایز با قرعه‌کشی طبقه‌بندی می‌شوند که مشتریان با توجه به میزان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، از این جوایز بهره‌مند خواهند شد. وی تصریح کرد: جوایز این دوره، در ۵ سطح طبقه بندی شده و با توجه به میزان امتیازها، مشتریان مشمول جوایز نقدی خواهند شد. علاوه بر آن جوایز بسیار ارزنده دیگری نیز، به‌صورت دوره‌ای در قرعه‌کشی‌های بزرگ بانک در ایام مختلف سال مانند اعیاد مبارک، سالگرد تاسیس بانک و… تخصیص خواهدیافت. رفیعی در خصوص طریقه مشارکت در این طرح تصریح کرد: مشتریان می‌توانند با ورود به سایت بانک پاسارگاد و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه اطلاعات شخصی خود در بانکداری مجازی شده و روی لینک باشگاه مشتریان کلیک کنند. با این کلیک، وارد سایت باشگاه مشتریان شده و از آن طریق صفحه طرح ریتون را ملاحظه و ضمن کسب سایر اطلاعات، به عضویت طرح درآیند. بانک پاسارگاد به‌عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از این خدمات را از جمله رسالت‌های خود می‌داند. چرا که اعتقاد دارد فرهنگ‌سازی در این زمینه ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه گام مثبتی در جهت حفظ محیط زیست خواهدبود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false