×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

برای دومین سال پیاپی ؛ مدیر فن آوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان موفق به دریافت لوح تقدیر و عنوان مدیر برتر فن آوری اطلاعات کشور در سال ۹۰ شد .

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، این لوح تقدیر از سوی “محمد شهرابی فراهانی” معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به مهندس “بهزاد کهورزاده” مدیر فن آوری اطلاعات شرکت آبفای هرمزگان اعطاء شد.
بنا بر این گزارش ، معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفای کشور در این رابطه از تلاش مجموعه آبفای هرمزگان ،بویژه بخش فن آوری اطلاعات این شرکت در راستای پیشبرد فعالیت های پژوهشی قدردانی کرد.
 تقدیر استاندار از مدیرعامل آبفای هرمزگان
 “ابراهیم عزیزی” استاندار هرمزگان با اعطاء لوح سپاسی از مهندس “خادمی” مدیرعامل آب و فاضلاب و عضو شورای آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، “ابراهیم عزیزی” در این تقدیر نامه با اشاره به اینکه؛ تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت مدیون همت والای افراد شایسته است، از حضور پویا و تلاش موثر مدیرعامل آبفای استان در شوراهای آموزش و پرورش هرمزگان قدردانی نمود.
این گزارش می افزاید: استاندار هرمزگان ضمن ارج نهادن به خدمات مهندس خادمی در عرصه تعلیم و تربیت استان ، اظهار امیدواری کرد؛ در پرتو عنایت خداوند متعال ، در فضایی سرشار از صمیمیت و همدلی بتوانیم گامی موثر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false