×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

در ایام پیک مسافرت ها چنانچه دفاتر خدمات مسافرت هوایی (بند الف)، از مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تخطی کنند برابر مقرارت قانونی به شدت با آنها برخورد خواهد شد…

و بدون تذکر قبلی مجوز آنها تعلیق و در صورت ادامه تخلفات پروانه فعالیت دفاتر مذکور لغو خواهد شد.

مسول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۵۹دفتر خدمات مسافرت هوایی خبرداد و گفت: به موضوع تعلیق هیچ یک از دفاتر مذکور تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۱ رسیدگی نخواهد شد.

محمد حسین اکبری گفت: کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و پیک مسافرت ها، تدابیر لازم جهت بازرسی و بازدید از تمامی دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سراسر کشور به ویژه در تهران را در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین تصریح کرد: کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری، بازرسی و بازدید از دفاتر خدمات مسافرت هوایی را با جدیت هرچه تمامتر تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه داده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف آئین نامه ای، بدون هیچ گونه چشم پوشی اقدام به برخورد قانونی نموده نسبت به رفع تعلیق پروانه فعالیت دفاتر تا سه ماه آینده اقدام نخواهد کرد.

اکبری با اشاره به بازرسی های دوره ای از دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سراسر کشور که از ۱۵ بهمن سال ماه جاری آغاز شده است، اظهارداشت: به دنبال تشدید برخورد با متخلفان در ایام پیک مسافرت ها، تاکنون تعداد ۵۹ دفتر خدمات مسافرت هوایی به دلیل تخطی از آیین نامه ها، فروش غیر مجاز بلیت در خارج از فضای دفاتر به خصوص در فرودگاه مهرآباد، همچنین فروش بلیت بالاتر از قیمت مصوب به حالت تعلیق در آمده اند.

مسول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان این مطلب که تعداد تیم های بازرسی در سال جاری به سه برابر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: تا کنون به ۸۸دفتر خدمات مسافرت هوایی در سطح کشور به منظور تطبیق وضعیت دفتر خدمات مسافرت هوایی خود با آئین نامه ها و مقررات سازمان اخطار داده شده و یک دفتر خدمات مسافرت هوایی نیز لغو مجوز شده است.

وی با اشاره به تشدید بازرسی ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی نسبت به سنوات گذشته توسط ۶۰ نیروی آموزش دیده، اظهارداشت: در ایام پیک مسافرت ها چنانچه دفاتر خدمات مسافرت هوایی (بند الف)، از مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تخطی کنند برابر مقرارت قانونی به شدت با آنها برخورد خواهد شد و بدون تذکر قبلی مجوز آنها تعلیق و در صورت ادامه تخلفات پروانه فعالیت دفاتر مذکور لغو خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین،اکبری با بیان این مطلب که کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری از تاریخ پانزدهم اسفندماه جاری تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۱ پاسخگوی مراجعان از طریق سیستم مکانیزاسیون کمیته فنی می باشد افزود: مسافران در طول مدت مسافرت با دیدن هرگونه تخلف از دفاتر خدمات مسافرت هوایی می توانند با شماره تلفن ۶۱۰۲۳۵۵ شکایت خود را اعلام و از طریق سایت www.cao.ir از قیمت های مصوب پروازهای داخلی مطلع شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false