×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر عامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان گفت: در ایام نوروز ۶۸۰ دستگاه خودروی امداد رسان در سطح کشور به خودروهای معیوب امداد رسانی می‌کنند.

به گزارش اکوپارس،علیرضا برنجی مدیر عامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان در نشست خبری خود اظهار داشت: از سال ۸۷ جذب، آموزش و به کار گیری امداد گران را آغاز کردیم و تاکنون هزار نفر به صورت امدادگر و تخصصی کار فنی خودرو مشغول به کار شده‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به امداد رسانی سایپا و ایران خودرو به مشتریان خود، ما خودروهای خارجی عرضه شده توسط زاگرس خودرو، مدیران خودرو، آسان موتور و نگین خودرو را تحت پوشش قرار داده‌ایم.
وی با بیان اینکه در فصل تابستان و ایام نوروز ۱۳۵ موقعیت ثابت در قالب کانکس و چادرهای امدادی به متقاضیان امداد رسانی می‌کنند، گفت: در ایام نوروز ۹۱ در ۳۲۰ شهر به متقاضیان امداد رسانی خواهیم کرد و ۵۳ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش قرار خواهیم داد.
مدیرعامل شرکت امداد خودروی رفاه ایرانیان افزود: در کنار خودروهای امدادی، ۱۳۵ کانکس و چادر امدادی نیز در سراسر کشور اقدام به امدادرسانی به مسافران نوروزی خواهد کرد و بر این اساس، با توجه به نحوه چینش و استقرار گروههای امدادی، زمان انتظار امداد خواهان در نوروز سال ۹۱ به میانگین ۳۰ دقیقه در کشور می‌رسد.
وی با اعلام شماره تماس ۶۴۰۲۶ گفت: متقاضیان دریافت امداد می‌توانند از طریق این شماره تلفن با مرکز پیام امداد خودرو ارتباط برقرار کنند.
به گفته وی، امداد رسانی در نوروز ۹۱ یعنی ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین به متقاضیان صاحب خودروهای خارجی و همچنین داخلی به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک تحت پوشش شرکت رفاه ایرانیان قرار دارند و متقاضیان با استفاده از کارت اشتراک با هزینه ۵ هزار تومانی می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف در بیمه بدنه خوردو، ۲۰ درصد بیمه در خدمات امداد و ۳۰ درصد تخفیف در خدمات تعمیرگاهی برخورد شوند.
وی اظهار داشت: دارندگان کارت اشتراک که با هزینه ۵ هزار تومانی تهیه شده است، می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف برای پوشش بیمه بدنه، ۲۰ درصد تخفیف خدمات امداد و تعمیرگاه بهره مند شوند، این درحالی است که کارتها دارای کد محرمانه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false