×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: مصوبه عدم محاسبه هزینه مکالمات ناموفق کمتر از سه ثانیه به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شده و اپراتورها موظف به اجرای آن هستند.

نود آی سی تی – یعنی به این می‌گن آخر نظارت، آن همه هزینه برای خرید تجهیزات نظارت آنلاین به شبکه‌ اپراتورهای تلفن همراه از جیب بیت المال هزینه شد که بگویید ظاهرا رعایت می‌شود. پس از پنج ماه از ابلاغ مصوبه شنیدن چنین پاسخ‌هایی جای تعجب دارد!

رگولاتوری که قوانین خود را نقض می‌کند
۱۹ بهمن، رگولاتوری تصمیم جدیدی برای حفظ حریم شخصی مشترکان تلفن همراه در برابر ارسال پیامک‌های تبلیغاتی گرفت و قرار بود اپراتورهای تلفن همراه از ۲۰ بهمن بدون اجازه از مشترکان اقدام به ارسال پیامک‌هایی از این دست نکنند.
این در حالی است که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که خود در این حوزه قوانین را مصوب می‌کند به جای اینکه پرچم‌دار اجرای مصوباتش باشد با نقض قانونی که خود مصوب کرده همچنان اقدام به ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی بدون کسب اجازه از مشترکان می‌کند.

گردن کشی ایرانسل در برابر اخطارهای سازمان تنظیم مقررات؛
مدیرکل نظارت رگولاتوری: تخلف ایرانسل را پیگیری می‌کنیم
به گفته مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظر قانون فعال بودن سیم‌کارت‌ حتی برای یک ساعت، قبل از ثبت مشخصات و دریافت مدارک شناسایی تخلف محسوب می‌شود که بارها این موضوع را به اپراتور دوم تذکر داده‌ایم.

سکوت دستگاه‌های نظارتی در برابر تخلف امنیتی ایرانسل
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از بهمن ماه امسال اقدام به واگذاری شماره‌های طلایی بسته‌های ۰۹۳۰ و ۰۹۳۳ به صورت فعال در کشور کرده است. این در حالی است که براساس قانون اپراتورهای تلفن همراه حق ندارند حتی برای مدت یک روز قبل از دریافت مدارک شناسایی و احراز هویت فیزیکی سیم‌کارت‌ فعال در بازار عرضه کنند.

پاسخ به سوالات غیر منتظره توسط داوود زارعیان
داوود زارعیان، از جمله مدیران روابط عمومی شناخته شده در کشور است که با خبرنگاران رابطه خوبی دارد و در هر ساعت از شبانه روز در صورت امکان به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد. گفت و گویی کوتاه با وی انجام داده‌ایم که در نوع خود جذاب است. جناب دکتر قصد داریم گفت و گویی متفاوت با شما داشته باشیم از همین رو یک چند کلمه را بیان می‌کنیم و شما اولین جمله‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند را به ما بگویید؟

 یک بام و دو هوای وزیر ارتباطات
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری، گفت: مردم می‌توانند شکایت‌های خود را در بخشی که در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی در نظر گرفته شده است، اعلام کنند تا رسیدگی شود.
نود آی سی تی – جناب وزیر، رگولاتوری که مدعی است دسترسی آنلاین به شبکه اپراتورها دارد، پس چگونه است که وزارت ارتباطات به جای مدعی العموم وارد عمل نمی‌شود، یعنی می‌خواهید بگویید که شما به واسطه شکایت مردم جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را می‌خواهید بگیرید. همانطور که در خبرها هم با افتخار اعلام می‌کنید در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون مشترک تلفن همراه در کشور فعال هستند حتی اگر یک درصد هم اقدام به شکایت در سایت رگولاتوری کنند به نظرتان توان پاسخگویی در رگولاتوری وجود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false