×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مرکز مدیریت راههای کشور در اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی چند روز آینده جاده های کشور را تشریح کرد.

 مسافرت های برون شهری که از عصر امروز در سراسر کشور آغاز شده، با رسیدن به ساعات پایانی هفته در حال افزایش است. مرکز مدیریت راههای کشور در اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی جاده های کشور را تا پایان روز شنبه (تعطیل رسمی به مناسب عید سعید غدیرخم) اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۰/۰۸/۹۱ تا ساعت ۲۴ روزشنبه ۱۳/۰۸/۹۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه ، محور تهران – سمنان – مشهد وبالعکس ممنوع است.
تردد انواع تریلی و کامیون از مسیر کرج – چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد. 
تردد کلیه کامیونها به جزحاملین مواد سوختی وفاسدشدنی از ساعت ۱۳ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به تاریخ ۱۰/۸/۹۱ و همچنین ازساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از تاریخ ۱۱/۸/۹۱ تا ۱۳/۸/۹۱ از محور هراز ممنوع است. 
در محور دماوند، تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به تاریخ ۱۰/۸/ ۹۱ و روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۱۱/۸/۹۱ تا ۱۳/۸/۹۱ از ساعت ۶ الی ۲۴ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 
در محور رشت – قزوین (جاده قدیم) تردد انواع تریلرها و کامیونها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۳ روزهای پنجشنبه تا شنبه مورخ ۱۱/۸/۹۱ الی ۱۳/۸/۹۱ از محور رشت به قزوین و بالعکس ممنوع است. 
در محور آستارا – اردبیل تردد انواع تریلرها و کامیونها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۳ روزهای پنجشنبه تا شنبه مورخ ۱۱/۸/۹۱ الی ۱۳/۸/۹۱ از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است. 
همچنین در محور زابل – زاهدان تردد کلیه تریلرها و کامیونها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای پنج شنبه و شنبه مورخ ۱۱و۱۳/۸/۹۱ از زاهدان به زابل و بالعکس ممنوع است . 
در محور کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۲/۸/۹۱ ازمیدان امیر کبیر تا دهانه شمالی تونل کندوان ممنوع است. 
در محور کرج – چالوس تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۳ الی ساعت ۲۴روز شنبه ۱۳/۸/۹۱ از کرج به مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام می شود. 
همچنین در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۳روز شنبه ۱۳/۸/۹۱ از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۳ از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشاء بصورت یکطرفه انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false