×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

در رده‌بندی سالانه مجله معتبر «کنسیومر ریپورتس» درباره قابل اطمینان‌ترین برندهای خودروی جهان که به تازگی منتشر شده، برندهای ژاپنی توانستند با کنار زدن رقبای آمریکایی و اروپایی خود رده‌های برتر را به خود اختصاص دهند.

ایسنا: بر این اساس خودروهای اسکیون تویوتا، لکسوس و تویوتا توانستند سه رده برتر را به دست آورند و پریوس سی هیبریدی تویوتا نیز در مجموع امتیازات بهترین وضعیت را داشت. مزدا، سوبارو، هوندا و آکورا نیز بعد از تویوتا رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

کنسیومر ریپورتس گزارش تازه خود را بر اساس نظرسنجی از ۸۰۰ هزار تن در مورد ۱.۲ میلیون خودروی تولیدی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ تدوین کرده است.

این گزارش که سالانه منتشر می‌شود، برای شرکت‌های خودروسازی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که شرکت‌ها می‌توانند در این گزارش به طور شفاف از نظر مردم و مشتریان در مورد محصولاتشان آگاه شوند.

دو برند آمریکایی فورد و لینکلن که زمانی که در این رده‌بندی صدرنشین شده بودند با سقوط مواجه شدند. دلیل این اتفاق نیز فراخوان چندی پیش فورد اعلام شد. فراخوانی که به دلیل نقص فنی در برخی از مدلهای شرکت فورد اعلام شد.

برند کادیلاک جنرال‌موتورز در بین برندهای آمریکایی بهترین وضعیت را در فهرست سالانه کنسیومر ریپورتس به خود اختصاص داد. آئودی، برند لوکس فولکس‌واگن با پله صعود و قرار گرفتن در رده هشتم بهترین صعود را در بین تمامی برندهای خود بدست آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false