×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

روزگار درازی است که زخمه‌های خسته لحاف‌دوزها از کوچه‌ پس کوچه‌های شهر رخت بربسته و دیگر آن نوای یکنواخت اما دوست‌داشتنی به گوش نمی‌رسد.

 دیگر کمتر آن سر و صورت‌های سفیدشده از پرزهای پنبه را می‌بینیم، که البته حالا دیگر دیدن‌شان حکم کبریت احمر را پیدا کرده؛ از بس کم‌پیدایند. دیگر دوران تشک‌ها و لحاف‌های خانگی با آن پارچه‌های ململ زیبا و مادربزرگ‌های سوزن‌ به‌دست گذشته، و بازار پر شده از راحتی‌هایی که انگار زندگی بدون آنها بایکوت می‌شود. از جمله لوازمی که این روزها به یکی از نیازهای اساسی زندگی مدرن تبدیل شده‌اند، تشک‌های خوشخواب است. این تشک‌ها خاصیت پزشکی نیز دارند و انگار خستگی این زندگی ماشینی را تنها همین محصولات هستند که به خوبی می‌توانند جذب کنند. برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در بازار موجودند که با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. 
تراکم خواب‌ها با جنس ایرانی 
خوش‌خواب‌ها با توجه به تراکم لایه که بین ۴۰۰ گرم تا ۲۵ کیلوگرم نوسان دارد، مناسب بودن برای وزن‌های مختلف، ضد‌آب بودن، اسفنج صنعتی فشرده داشتن، پلی‌اتیلن ضد‌آب داشتن، پلی‌استر ضدحساسیت داشتن، ارتفاع، ضمانت، ابعاد و سایز دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. اگر تشک شما غیراستاندارد، قدیمی و غیرقابل استفاده باشد شما را دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی می‌کند که رایج‌ترین آنها بیماری دیسک کمر است. همه این دلایل و مهم‌تر از آن لذت خواب خوش، دست به دست هم داده تا برندهای خارجی و داخلی بسیاری به طراحی و تولید این تشک‌ها بپردازند. از قضا برندهای ایرانی هم در تولید و طراحی این تشک‌ها چیزی کم از بهترین برندهای روز دنیا ندارند. 
نگاهی خواب آلود به قیمت‌های خوشخواب 
برندهای ایرانی کیفیت بالا را با قیمتی مناسب در اختیار مخاطبان می‌گذارند. بهترین برندهای ایرانی در مدل های تاشو، جک دار و دیگر مدل ها وارد بازار شده اند که طرفداران زیادی نیز دارند و می‌توان گفت بازار خوشخواب‌ها دست ایرانیان است‌ اما به طور کلی برندهای خارجی نیز فروش خوبی دارند. آنچه قیمت این تختخواب ها را تعیین می کند، سایز و جنس و طرح و نوع آنهاست. تشک های تک نفره را می‌توانید بین ۱۷۰ هزار تومان تا ۱۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید. قطر تشک‌ها که معمولا بین ۲۱ تا ۲۳ سانتیمتر است نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. تشک داتیس که یک برند خارجی است، تقریبا گرانترین برند بازار است و تشک تک نفره آن از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۷۰۰ هزار تومان و دو نفره از ۷۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. تشک خوشخواب که از برندهای محبوب است، تک نفره ۱۸۰ هزار تومان و دو نفره بسته به طرح آن بین ۳۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است. تشک ایرانی رویا نیز تک نفره ۱۷۰ و دو نفره بین ۳۰۰ تا یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند. مدل های تاشو نیز در سایز ۱۶۰، بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون ۳۰۰ هزار تومان هزینه روی دست شما می گذارند. همچنین مدل جک دارِ دونفره یک میلیون و ۲۰۰ و یک نفره یک میلیون تومان است. با این حساب در سبک جدید زندگی، حتی خوابیدن هم قیمت بالایی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false