×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

حسین مسافرآستانه گفت: رویکرد مخاطبان به مطبوعات مکتوب کمرنگ شده است.

حسین مسافر آستانه کارگردان تئاتر با بیان این مطلب اظهار داشت: برداشت شخصی من از حضور در نمایشگاه مطبوعات این است که رویکرد مخاطبان به مطبوعات مکتوب کمرنگ شده و این خوب نیست. از طرف دیگر رسانه های گول زنک اینترنتی، اطلاعات سطحی را به مخاطب خود انتقال می دهند، که این مسئله سبب شده تا عمق و کیفیت آثار مکتوب کم شود.

وی تصریح کرد: همچنین عدم عمق و کیفیت در رسانه های مکتوب و نبود تولد فکر در این رسانه ها سبب شده تا مخاطب کمتر به سمت این دسته از مطبوعات کشیده شود. در واقع با توجه به اطلاع رسانی سطحی و گزارش حواشی اتفاقات توسط رسانه های اینترنتی، مطبوعات مکتوب باید نگاه عمیق تر و تحقیقی تری نسبت به اتفاقات رخ داده در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به مطبوعات تخصصی با موضوع تئاتر ابراز داشت: در حوزه تئاتر چند نشریه تخصصی مشغول به فعالیت هستند، اما متاسفانه از اقبال مناسبی نسبت به جذب مخاطب برخوردار نیستند. نباید فراموش کرد که تنها برای جذب مخاطب با اخبار حاشیه ای، از اصل خبر و تحقیق و پردازش آن فاصله گرفت.

آستانه در پایان خبر داد: در حال حاضر دو طرح برای تولید تئاتر مدنظر دارم که بعد از انتخاب برای نگارش نمایشنامه آن به دست یک نویسنده خواهم داد، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی کار تولید آن را آغاز کنم.
سینما پرس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false