×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرعامل شرکت پتروشمی ایلام از بهره برداری از فاز اول این مجتمع پتروشیمی تا پایان سال جاری خبر داد.

جواد کمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر تمامی پروژه های پتروشیمی ایلام اعم از پروژه الفین ، پروژه پلی اتیلن سنگین، پروژه خط لوله، احداث سرویس های جانبی همچون یوتیلیتی، آفساید و برق و بخار و پروژه شیرین سازی خوراک، تماما فعال هستند و هر کدام در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.
وی افزود: پروژه پتروشمی ایلام به دو فاز تقسیم بندی شده است که فاز اول آن راه اندازی واحد پلی اتیلن سنگین و فاز دوم، واحد الفین است.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام در خصوص پیشرفت اجرایی فاز نخست این مجتمع پتروشیمی گفت: فاز اول که راه اندازی واحد پلی اتیلن سنگین است قرار است با اخذ خوراک از خط اتیلن باختر به سرویس بیاد.
وی ادامه داد: کار اجرایی این خط لوله به طول ۱۳۰ کیلومتر از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۷۰ درصد است.
کمری با بیان اینکه سرویس های جانبی و واحدهای برق و بخار باید در فاز اول تکمیل شوند، اذعان داشت: احداث تمامی واحدهای جانبی مورد نیاز واحد پلی اتیلن سنگین در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد و بر اساس تعهداتی که به دولت مردان داده ایم تا پایان سال جاری فاز اول این مجتمع پتروشیمی را به بهره برداری خواهیم رساند.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام خبر بهره برداری از پتروشیمی ایلام را برای مردم این استان محروم، بسیار مسرت بخش دانست و گفت: تکمیل فاز دوم این مجتمع پتروشیمی که پروژه شیرین سازی خوراک و واحد الفین است در برنامه ای ۲۸ ماهه دیده شده که فرآیند اجرایی آن از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.
این مدیرفعال بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۵ ماه دیگر، واحد الفین پتروشیمی ایلام نیز به بهره برداری خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false