×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی گفت: به زودی برند ملی محصولات ارگانیک برای کشور تعریف خواهد شد.

سید نظام الدین برزگری، رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری موج در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد یک مجموعه حاکمیتی است و بر گواهی هایی که برای محصولات ارگانیک صادر می شود، نظارت دارد.
وی افزود: انجمن ها و تشکل ها به عنوان صادرکنندگان گواهی باید از لوگویی که مورد تایید دولت است، استفاده کنند.
برزگری با اشاره به اینکه بحث طراحی لوگوی محصولات ارگانیک در دولت تصویب شده است، گفت: انجمن ها به عنوان صادرکنندگان گواهی ها، می توانند از این لوگو استفاده کنند.
وی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر انجمن ارگانیک یک لوگو برای محصولات ارگانیک طراحی کرده، پس تکلیف آن چه خواهد شد، بیان داشت: انجمن ها نمی توانند برای خود لوگو تعریف کنند.
رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی افزود: آنها فقط مجاز خواهند بود تا از لوگوی تعریف شده دولت استفاده کنند و این سازمان نیز باید بر عملکرد آنها نظارت داشته باشد.
وی تصریح کرد: اگر هر یک از انجمن ها برای خود لوگو تعریف کنند، در ارتباط با شناسایی محصولات ارگانیک برای مردم سردرگمی ایجاد خواهد شد.
برزگری با اشاره به وجود برندهای مختلف برای محصولات حلال، اذعان داشت: در حال حاضر لوگوی ملی حلال در دولت به تصویب رسیده و اتاق بازرگانی یا سایر انجمن ها اجازه دارند از این لوگو استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false