×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

فرماندار تبریز گفت: قاچاق کالا، مهمترین عامل تخریب تولیدکننده های داخلی است و مسئولان باید به طور جدی و قاطعانه با این امر برخورد کنند.

همایش راهکارهای عملی تولید ملی- حمایت از کار وسرمایه ایرانی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی کارخانجات استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس سعیدی نماینده مردم تبریز- آذرشهر و اسکو، فرماندار شهرستان تبریز، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از مسئولان برگزار شد.
فرماندار تبریز در این همایش ضمن اشاره به نامگذاری سال ها از طرف مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سمت و سوی اقتصادی این نامگذاری ها از سال ۸۷ به بعد، نشانه مقابله نظام جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات نرم و توطئه های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی است. و مردم ایران در سایه ایستادگی و تبعیت از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اطاعت مطلق از ولایت فقیه، توطئه ها و تحریم های دشمنان را شکست خواهند داد.
چمنی ضمن تآکید بر جایگاه ولایت فقیه و اتحاد و همدلی مردم ایران، الزامات حرکت به سوی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را وحدت قوای سه گانه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.
وی قاچاق کالا را مهمترین عامل تخریب کننده تولید کننده های داخلی دانست و گفت: هر یک میلیارد دلار قاچاق کالا، ۱۰۰هزار جوان را بیکار می کند و همه ما در دستگاه های مرتبط باید به طور جدی با این امر مقابله کنیم.
فرماندار تبریز ضمن توجه به ایجاد فضای مناسب کسب و تولید برای فعالان اقتصادی و تجدید نظر مجلس در برخی ضوابط حاکم، یکی از الزامات تولید ملی را نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی مردم باید در امر تولید ملی به کار گرفته شود.
وی در ادامه افزود: اگر در جهان مدرنیته کنونی، فعالان اقتصادی فاقد ابتکار و نوآوری باشند، دچار نقصان خواهند شد.
چمنی ارتقاء کیفیت کالاهای ایرانی و کاهش هزینه ها را عامل پیشرفت چرخه تولید ملی برشمرد و گفت: با اتکال به فرمایشات مقام معظم رهبری و به کارگیری رهنمودهای ایشان در تمام عرصه ها به ویژه در اقتصاد مقاومتی که اکنون مطرح است، نگرش علمی، مدبرانه و عبادی به امر تولید ملی و پرهیز از کندی و شتابزدگی، مشکل اشتغال و تورم جامعه را برطرف خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false