×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

همزمان با دهه ولایت کارگاه آموزشی " بصیرت" ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز از سوی اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار شد.

 رییس دانشگاه تبریز در این آیین ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیر ، عالم به زمان خویش بودن را یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده بصیرت بیان کرد و گفت:  اگر فردی عالم به زمان خویش نباشد زودتر تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار می گیرد و این امر موجب انحراف وی می گردد.
دکتر پرویز آژیده در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان با جنگ نرم و توطئه های مختلف در تلاش اند که ما در مسیر مستقیم الهی قرار نگیریم و با ایجاد شبهات، تحلیل های نادرست و تردید ها در صدد ضربه زدن به کشور و باورهایمان هستند، تصریح کرد:  باید در مقابل نقشه های شوم استکبار جهانی مراقب و هوشیار بود، چرا که انسان هوشیار، آگاه، مستقل و زمان شناس قطعا تحت تاثیر توطئه ها قرار نخواهد گرفت.
وی نگاه عمیق به تاریخ گذشته را یکی دیگر از عوامل موثر در بصیرت افزایی بیان کرد و افزود: باید از تاریخ گذشته خویش در س عبرت بگیریم چرا که این تاریخ گذشته چراغ راه هدایت آینده ما می باشند.
رییس دانشگاه تبریز ایجاد تفرقه، نفاق و نا امیدی را هدف اصلی دشمن در شرایط فعلی عنوان کرد و افزود: بزرگترین رمز موفقیت ما در این خصوص ایستادگی، استقامت ،پایداری، وحدت و همدلی در مقابل توطئه های آنان است .
دکتر آژیده در خاتمه با اشاره به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: شما دانشجویان دلسوزان این نظام هستید و ما به داشتن چنین دانشجویانی در این دانشگاه افتخار می کنیم  و مسئولان این دانشگاه نیز در حد توان برای ترقی و موفقیت شما در عرصه های مختلف از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.
  مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز نیز در این کارگاه آموزشی ضمن تبریک فرار رسیدن عید غدیر و با بیان اینکه بشریت با فرهنگ غدیر به عزت، سربلندی، عدالت و سعادت می رسد، گفت: این غدیر است که در آینده دنیا را اداره می کند و بشریت محتاج فرهنگ غدیر است.
حجت الاسلام علی خدیوی در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که در خصوص بصیرت داشتند، تصریح کرد: بصیرتی که رهبر معظم انقلاب مطرح می کنند همان داشتن بصیرت سیاسی است، ما باید در جامعه جریان های سیاسی را خوب بشناسیم تا اینکه دچار لغزش نشویم.
به گفته وی ما باید جریان های نقاق، فتنه را از جریان های اصیل،خوب بشناسیم ، چرا که با شناخت دوست و دشمن است که می توان در مسیر درست حرکت نمود.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران آذربایجان شرقی هم در این آیین با بیان اینکه ملت ایران امنیت و آرامش امروز را مدیون از جان گذشتگی و نثار خون شهدا است، گفت: شما دانشجویان شاهد و ایثار باید به داشتن چنین پدران و خانوادی افتخار کنید و باید ادامه دهنده راه و آرمان های آنها باشید.
بهلول نعمتی در ادامه به پرسش جمعی از دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ داد.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false