×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از روند گازرسانی در شهرهای زلزله دیده اهر، ورزقان، هریس و روستاهای تابعه گفت: ۹۷ درصد مدارس این مناطق به مدار مصرف گاز متصل گردیده است.

ولی ا… دینی با اشاره به عملکرد مطلوب گازرسانی در مناطق حادثه دیده افزود: با توجه به شروع فصل سرما و برودت هوای استان تلاش شبانه روزی مجموعه شرکت گاز استان توزیع و برقراری مجدد جریان گاز در روستاهای حادثه دیده بوده است که خوشبختانه ماحصل این همت مدیریت صحیح بحران، جمع آوری و تعمیر تاسیسات گاز آسیب دیده و وصل مجدد جریان گاز ۹۷ درصد مدارس روستاهای حادثه دیده به مدار مصرف بوده است.
وی افزود: با وقوع زلزله در شهرهای اهر، ورزقان و هریس جریان گاز  249مدرسه  در این مناطق قطع گردیده بود که از این تعداد جریان گاز ۲۴۱ مدرسه دایر گردیده و در ۸ مدرسه دیگر نیز همزمان با روند ساخت و ساز عملیات گازرسانی اجرا خواهد شد.
مهندس دینی اظهار داشت:واگذاری انشعاب موقت به حمام های صحرایی وایمن سازی و وصل سریع جریان گازمراکز آموزشی و بخش های تولیدی نظیر نانوایی ها که نقش حائز اهمیتی در مهار بحران داشته از فعالیت های چشمگیر این شرکت بوده بطوریکه در برخی روستاها با تخریب ۱۰۰ درصدی همراه بوده با اتخاذ تدابیر لازم و در راستای رفاه حال روستائیان محترم، جریان گاز نانوایی این روستاها در همان روزهای ابتدایی حادثه دایر گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بهره گیری از توان نیروهای بومی و اعزام سریع نیروهای متخصص و توانمند مجموعه شرکت گاز حادثه ای ناشی از گاز طبیعی در مناطق زلزله دیده  بروز نداده و در فصل سرما نیز مشکلی از بابت تامین گاز این مناطق نخواهیم داشت.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false