×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف معادن و فرصت های سرمایه گذاری ایران، هشت کارگاه آموزشی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت،
مهندس سیدرضا عظیمی گفت: کارگاه های آموزشی به صورت تئوری و عملی بوده و در مدت سه روز در ایام برگزاری همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف برای علاقه مندان برگزار خواهد شد.
نخستین همایش ونمایشگاه بین المللی اکتشاف معادن وفرصتهای سرمایه گذاری باهمکاری دفتراموراکتشاف وزارت صنعت،معدن وتجارت روزهای۲۶ تا ۲۸ آذر ماه امسال درمحل هتل المپیک تهران برگزارخواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از این کارگاه ها ، کارگاه آموزشی حفاری است که به مدت دوروز ، یک روزبه صورت تئوری و یک روز به صورت عملی و کارگاه بعدی تحت عنوان کتشافات معدن زیربنای توسعه اقتصادی وزمینه سازفرصت های شغلی وسرمایه گذاری است که توسط سازمان زمین شناسی واکتشافات معدنی برگزار می شود.
دبیر نخستین همایش و نمایشگاه تخصصی اکتشاف گفت: دورسنجی ازطریق تصاویرماهواری و کاربرد نانوتکنولوژی درحل مشکلات محیط زیست معدن دو کارگاه آموزشی دیگر است که در این همایش برگزار خواهد شد.
عظیمی افزود: همچنین کارگاه آموزشی تحلیلی بر عملیات معدن کاری توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و کارگاه آموزشی صندوق بیمه،اکتشاف،فرصتهاوچالشهااز سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی وهمچنین آشنایی با روش های نوین آنالیز مواد معدنی و مدل سازی سقوط سنگ و طراحی سیستم های محافظتی دو کارگاه آموزشی دیگری است که برگزار می شود.
وی با بیان این که نخستین باراست نمایشگاه تخصصی دربخش اکتشاف برگزارمیشود،اظهار کرد: دراین نمایشگاه حضوراستانها را به صورت فعال در قالب غرفه های تخصصی خواهیم داشت تا بتوانند پتانسیل ها و فرصتهای سرمایه گذاری مرتبط با اکتشاف ومعدن استان را معرفی کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false