×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه، چند شرکت خارجی نسبت به عرضه محصولات خود در تالار فرآورده های نفت و پتروشمی بورس کالای ایران اقدام می نمایند.

در این تالار شرکت سابیک عربستان ۴۹۰ تن پلی اتیلن سنگین P6006 را به نرخ پایه ۴۹ هزار ریال و شرکت سامسونگ کره جنوبی ۴۸۰ تن ABS-SD10 را به نرخ پایه ۶۵ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه می کنند.

علاوه بر دو شرکت مذکور شرکت لویال گروپ چین نیز ۴۹۰ تن پلی استایرن انبساطی دیر سوز را در تالار فرآروده های نفت و پتروشیمی عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در تالار مذکور همچنین شرکت های نفت پاسارگاد و نفت جی نسبت به عرضه انواع قیر، پتروشیمی شازند؛ انواع پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ ، پلی پروپیلن ۵۵۰J و پلی اتیلن سنگین EX3 ، پتروشیمی بندرامام انواع پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ و SBR-1712 ، شرکت نوید زرشیمی انواع پلی پروپیلن ZH552R، ZH550L و ZR230C و شرکت پلی پروپیلن جم انواع پلی پروپیلن HP525J و HP502R اقدام می نمایند.

شایان ذکر است در مجموع در روز یکشنبه ۲۷ هزار و ۶۵۰ تن انواع کالا در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی عرضه خواهد شد که این میزان در صورت وجود تقاضا تا ۱۳ هزار و ۴۲۰ تن دیگر قابلیت افزایش دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false