×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

استاندار کرمان گفت: رسانه های تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همانند ماهنامه آغاز، می توانند در میان انبوه رسانه های مختلف، بازتاب وسیع و مطلوبی از فعالیت های این مناطق به مخاطبان ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسماعیل نجار با حضور در غرفه ماهنامه آغاز و پایگاه خبری مناطق آزاد با اشاره به وجود ۴ منطقه ویژه اقتصادی در استان کرمان گفت: مناطق ویژه اقتصادی سیرجان، ارگ جدید، رفسنجان و جازموریان در این استان قرار دارند و ظرفیت های تجاری، صنعتی و اقتصادی استان را بالا برده اند.
وی افزود: علی رغم ظرفیت های بسیار بالایی که در مناطق ویژه اقتصادی سیرجان و بم وجود دارد، ظرفیت های این مناطق به خوبی شناسانده نشده و ماهنامه آغاز به عنوان یک رسانه تخصصی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می تواند برای انعکاس این ظرفیت ها مفید باشد.
نجار ادامه داد: این مناطق به عنوان کریدور اتصال جنوب و آبهای آزاد به شمال و شرق کشور مطرح هستند و با دو بانده شده جاده بندرعباس به سیرجان امیدواریم سرمایه گذاری در این مناطق افزایش یابد.
استاندار کرمان امکانات انبارداری، سیلو، تسهیلات و سرمایه در گردش در مناطق ویژه اقتصادی این استان را به عنوان ظرفیت های اقتصادی و تجاری برشمرد و اظهار امیدواری کرد با جذب سرمایه گذاری، رونق بیشتری در مناطق ویژه اقتصادی استان کرمان شاهد باشیم.
نجار همچنین در خصوص برگزاری نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران گفت:
حضور بالای دو هزار نشریه و رسانه در این نمایشگاه نشان دهنده رونق آن است و این رسانه ها هر اندازه بتوانند دقیق تر و تخصصی تر به موضوعات بپردازند به ویژه ماهنامه آغاز، می توانند بهتر و بیشتر خدمتگزاران را در جهت ارائه فعالیت های بهتر، مناسب تر و تولید بهتر با هزینه پایین تر هدایت کنند که این رسالت بسیار مهمی است.
وی ادامه داد: باید با پرهیز از منفی جلوه دادن تمام اقدامات و فعالیت ها، در راستای بهبود عملکردها گام برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false