×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

فرمانده سپاه عاشورا از افتتاح نزدیک به یک‌هزار واحد مسکونی و ۷ هزار واحد دامی زلزله‌زدگان ارسباران با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران در ۳۰ آبان‌ماه خبر داد.

علی ‌اکبرپورجمشیدیان از افتتاح نزدیک به یک‌هزار واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج و سپاه در مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد و اظهار کرد: این واحدهای مسکونی هفته آینده با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح خواهند شد.
وی یادآور شد: پس از افتتاح یک‌هرار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده، ۸۰۰ واحد باقی مانده نیز تا روز پانزدهم آذر‌ماه به بهره‌برداری می‌رسند.
پورجمشیدیان گفت: علاوه بر بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی، در حال حاضر مراکز بسیج سازندگی استان‌های مازندران، اصفهان، ارومیه، زنجان، کرمانشاه، خراسان رضوی، همدان، آذربایجان غربی و اردبیل در مناطق زلزله‌زده مستقر بوده و با نیروهای متخصص خود، مشغول ساخت واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان هستند.
فرمانده سپاه عاشورا همچنین گفت: ۷ هزار واحد دامی نیز توسط سپاه و بسیج آماده بهره‌برداری بوده که هفته آینده با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود.
این مقام مسئول گفت: در زلزله اخیر بسیج با حضور در نخستین ساعات زلزله در مناطق و نجات مصدومان با سرعت عمل بی‌نظیر نشان داد که از کارآیی بیشتری برخوردار است.
وی ادامه داد: بسیج یکی از نهادهای تاثیرگذار جامعه بوده و از آنجا که از گستره بیشتری برخوردار است، می‌تواند در سریع‌ترین زمان با آمادگی کامل حضور یابد و با اهتمامی ویژه درصدد رفع مشکلات اقدام کند.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: سپاه عاشورا از دقایق نخستین وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی با اعزام نیروهای خود در قالب ۲۰ گردان امام حسین (ع) و عاشورا در منطقه حضور یافته و از این پس نیز در بازسازی روستاهای تخریب شده با تمام توان مشارکت خواهد کرد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زلزله اخیر بسیج با حضور در نخستین ساعات زلزله در مناطق زلزله‌زده و نجات مصدومان با سرعت عمل بی‌نظیر نشان داد که از کارآیی بیشتری برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false