×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

بلوک ۴۹ درصدی شرکت موج تامین ارتباطات پارس به قیمت پایه قیمت پایه هر سهم ۳۴ هزار و ۹۷ ریال به فروش رفت.

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی فرابورس ایران، امروز بلوک ۴۹ درصدی شرکت موج تامین ارتباطات پارس معادل ۸۶ میلیون و ۴ هزار و ۸۰۰ سهم متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با سرمایه ۱.۷ هزار میلیارد ریال در بازار سوم فرابورس عرضه شد و به قیمت پایه هر سهم ۳۴ هزار و ۹۷ ریال به فروش رفت.
همچنین بلوک ۱۰۰ درصدی سهام کنترلی شرکت کالای پتروشیمی معادل ۴ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۵ سهم با شرایط ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط ۳ ساله در بازار سوم  با قیمت پایه ۳۸ هزار و ۹۳۷ ریال عرضه شد که به دلیل رقابت در دقایق پایانی تا قیمت ۴۰ هزار و ۷۵۲ ریال، ادامه رقابت به شنبه ۲۷ آبان موکول شد.
۳۲۳۸  میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران
در حالی که ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۱۵۹ میلیون اوراق بهادار به ۳۲۳۸ میلیارد ریال رسید، بیشترین حجم معاملات و افزایش قیمت را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با جابجایی ۴۹ میلیون و ۳۸۵ هزار سهم و با افزایش قیمت ۴.۳ درصد و با نرخ ۳ هزار و ۶۹ ریال داشت. کمترین حجم معاملات قیمت را مهندسی صنعتی روان فن آور در بازار اول فرابورس با جابجای ۳۶۸ سهم و با قیمت پایانی هزار و ۶۸۱ ریال کسب کرد. بیشترین افزایش قیمت را گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با افزایش قیمت ۴.۵ درصد و با قیمت پایانی هزار و ۹۷۲ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کردو بیشترین کاهش قیمت را بانک دی با کاهش قیمت ۴.۸ درصد و قیمت پایانی هزار و ۱۶۷ ریال از آن خود کرد.
حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی
در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره مپنا با جابجایی ۱۹ هزار و ۵۸۰ برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۱۶ هزار و ۶۹۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۹ هزار و ۹۹۵ برگه گواهی سپرده انصار، ۹ هزار و ۵۹۰ برگه اجاره ماهان، ۴ هزار و ۶۹۰ برگه اجاره سامان، ۳ هزار و ۲۰ برگه اجاره مسکن، ۱۲۰ برگه مشارکت ایران مسکن مهر، ۵۰ برگه اجاره ماهان۲ و ۳۰ برگه مشارکت نفت فصلی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.
قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۵۷  تا ۵۸ هزار تومان مبادله شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false