×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

چاه شماره ۷۰ میدان نفتی هفتکل واقع در مناطق نفت خیز جنوب حفاری شد .

این چاه دفعی (تزریقی) با به کارگیری دستگاه حفاری ۲۵ فتح تا عمق یک هزار و ۳۲۹ متری زمین در سازند آسماری این میدان حفاری شد.
مهندس محمد آل خمیس افزود: مدت حفاری این چاه از سوی کارفرما ۶۱ روز تعیین شده بود که با مدیریت و برنامه ریزی و همکاری کارفرما ۳۶ روزه به اتمام رسید و دستگاه حفاری ترخیص شد.
وی با بیان این که این مدیریت راهبری ۲۴ دستگاه حفاری شامل ۲۳ دستگاه حفاری با توان ۲ هزار اسب بخار (سنگین) و یک دستگاه حفاری با توان ۳ هزار اسب بخار (فوق سنگین) یا سوپر ریگ را با بهره مندی از نزدیک به ۳ هزار نیروی متخصص به عهده دارد، افزود: فعالیت مدیریت عملیات یک حفاری بیشتر در بخش های حفاری چاه های اکتشافی و توسعه ای تمرکز دارد.
مدیرعملیات خشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: کارکنان پرتلاش این بخش به صورت اقماری هم اکنون در موقعیت میدان های نفتی آزادگان، مارون، یادآوران، رامشیر، هفتکل، منصوری و اهواز در استان خوزستان، بی بی حکیمه و گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، نفت شهر در استان کرمانشاه، کرند در استان گلستان، آذر در استان ایلام و میدان های گازی در استان های بوشهر و هرمزگان مشغول خدمت هستند.
شرکت ملی حفاری ایران برای شتاب بخشیدن به ارائه خدمات و پاسخگویی به انتظارها اقدام به ایجاد سه مدیریت حفاری خشکی یک، دو و سه، مدیریت حفاری دریا و مدیریت تعمیرات و نگهداری (نت) در این شرکت کرده است که با تقسیم کار، پوشش حفاری در مناطق خشکی و دریایی ۱۱ استان کشور را با به کارگیری بیش از ۷۰ دستگاه حفاری به عهده دارند.

منبع: واحد مرکزی خبر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false