×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

باور متخصصان جوان صنعت نفت بر این است که برخورد شعاری با رهنمودها و اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری کوتاهی در ادای تکلیف الهی و قانونی است و نهایت تلاش مجموعه صنعت نفت باید برای تحقق این اندیشه‌ها به کار گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، مشاور جوان وزیر نفت روح اله تولایی با بیان اینکه آرمان خواهی در برنامه ریزی‌ها و عمل‌گرایی در میدان کار و تلاش ویژگی بارز جوانان است، فرهنگ سازی برای تحقق مطالبه های ولی امر مسلمین در صنعت نفت، بسترسازی برای حضور کارآمدتر متخصصان جوان، استفاده از نظرهای کارشناسان خلاق و بالابردن انگیزه و مهارت کارگروهی جوانان با هدف ایده پردازی برای رفع مشکلات را از مهم ترین اهداف تشکیل کارگروه های تخصصی مشاوران جوان عنوان کرد.

وی افزود: بر همین اساس پس از ابلاغ آیین نامه تشکیل کانون تفکر جوانان صنعت نفت از سوی مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت در اردیبهشت امسال، “کارگروه پیگیری مطالبات ولی امر مسلمین از صنعت نفت” به عنوان یکی از کارگروهای تخصصی ۱۴گانه این کانون تشکیل شده است.

تولایی افزود: نتایج بررسی ها و مطالعه های اسنادی این کارگروه در ۷ ماه گذشته با موضوع “تبیین مطالبات ولی امر مسلمین از بخش های مختلف صنعت نفت و بررسی اقدام های انجام شده” در نشست اخیری که با حضور مهندس احمد قلعه بانی و دکتر کریم سلحشور، معاونان وزیر نفت برگزار شد، بررسی و تحلیل شد.

وی اهداف برگزاری این نشست تخصصی را شامل ۱. اطلاع رسانی و تبیین ابعاد رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری از صنعت نفت، ۲. بسترسازی جهت ایجاد ذهنیت مشترک از رهنمودهای مقام معظم رهبری از صنعت نفت، ۳. آشنایی با اقدامات انجام شده و تحلیل فاصله (Gap Analysis) تا مطلوب، ۴. نظرسنجی در خصوص چگونگی پیگیری و محقق کردن مطالبات مقام معظم رهبری از صنعت نفت و ۵. شناسایی سئوالات و پیشنهادات اعضای نشست در خصوص برنامه های کارگروه مطالبات رهبری عنوان کرد.

به گفته تولایی در این نشست علاوه بر گزارش کارگروه پیگیری مطالبات ولی امر مسلمین، مدیران ارشد وزارت نفت به تشریح اقدام های انجام شده درزمینه مطالبه های مقام معظم رهبری در حوزه های تولید ملی و ساخت داخل، نقش سرمایه انسانی با رویکرد جذب جوانان متخصص و انقلابی در صنعت نفت، اقتصاد مقاومتی و سیاست های اصل ۴۴ و مطالبات فرهنگی و عمق بخشی انقلاب اسلامی در صنعت نفت پرداختند.

این نشست در راستای لبیک مدیران و کارکنان وزارت نفت به بازدیدهای ولی امر مسلمین در ابتدای سال ۱۳۹۰ از پارس جنوبی و در پایان سال از پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گفته وی تا کنون ۱۰ کارگروه شامل کارگروه مطالبه های مقام معظم رهبری، یی پی سی و ساخت داخل، اکتشاف و بهره برداری، اچ اس یی، بازاریابی و فروش نفت، سرمایه انسانی و مدیریت، حقوق نفت و گاز، حسابداری و سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارگروه روابط عمومی و جوانان تشکیل شده و دو کارگروه دیگر با عنوان، کارگروه پترو پالایش و کارگروه فرهنگی- اجتماعی نیز در حال شکل گیری است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false