×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون اجرایی بانک پارسیان برگسترش و تقویت بانکداری الکترونیکی تاکید و آن را راهکاری برای افزایش منابع بانک عنوان کرد.

وی افزود : امروزه بخش قابل توجهی از منابع بانک از محل استفاده مشتریان از پایانه های فروش است، به طوریکه چیزی نزدیک به یک چهارم گردش وجوه ماهیانه بانک، حاصل استفاده مشتریان از دستگاه های pos می باشد.
به گزارش  روابط عمومی بانک پارسیان معاون اجرایی بانک پارسیان و هیئت همراه، با حضور دراستان اصفهان، از شعب بانک پارسیان در این استان بازدید کرده و از نزدیک با همکاران این شعب دیدار و گفت وگو نمودند.
در نشستی که پس از بازدید از شعب منطقه و با حضور رییس حوزه و روسای شعب برگزار شد، توده فلاح، معاون اجرایی بانک، ضمن رسیدگی به مسائل اداری، پرسنلی و عملکرد شعب، راهکارهای توسعه فعالیت بانک پارسیان اعم از جذب منابع، مصارف، امور ارزی و بانکداری الکترونیک در منطقه را مورد بررسی قرار داد.
معاون اجرایی بانک در این نشست، با اشاره به نقش کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رسانی، بر رعایت نظم و انضباط کارکنان تاکید و خاطر نشان کرد : رعایت نظم و انضباط می بایست سرلوحه کار پرسنل قرار گیرد و در ارتباط با مشتری و ارباب رجوع باید همواره با روی خوش و محترمانه با آنان مواجه شوند .
وی در ادامه به نقش آموزش کارکنان در بانک اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ابزار های توسعه و پیشرفت هر سازمانی، آموزش است و بانک برای این امر، برنامه های وسیعی تدارک دیده که باید از آن استفاده نمایید.خوشبختانه بانک پارسیان تاکنون با برگزاری دوره های متعدد آموزشی، گامهای اساسی در زمینه دانش افزایی و ارتقاء سطح مهارت کارکنان برداشته است .
وی در ادامه سخنانش، سیاست جذب منابع سپرده ای را از جمله هدف های بسیار مهم و توسعه ای بانک برشمرد و تلاش تمامی کارکنان در جهت این امر مهم را خواستار شد و افزود : کارکنان باید با رعایت اصل مشتری مداری و همچنین بازاریابی موثر در منطقه و تشویق کسبه و سازمان های بزرگ بر افزودن مشتریان بانک و حفظ مشتریان قدیمی تلاش مضاعفی انجام دهند.
توده فلاح در ادامه با تاکید بر لزوم اعطای تسهیلات اعتباری، البته با رعایت بهداشت اعتباری به مشتریان به عنوان یکی از شاخص های عملکردی اظهارداشت : همانگونه که منابع برای بانک مهم است، اعطای تسهیلات اعتباری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و همانطور که برای منابع بازایابی می شود برای مصارف نیز می بایست بازاریابی صورت گیرد . وی ادامه داد : کارکنان باید در جهت کاهش مطالبات معوق و سررسیدگذشته تلاش جدی داشته باشند.
معاون اجرایی بانک، استفاده از منابع ارزی را یک راهکار برای تقویت منابع بانک دانست و افزود : . کارکنان باید تلاش بیشتری در جهت افزایش فعالیت های ارزی مشتریان صورت دهند و سعی کنند که شرکت های بزرگی که دارای مراودات ارزی با خارج از کشور می باشند را شناسایی و از آنان برای همکاری دعوت بعمل آورند. وی ادامه داد : با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه ارز، در بخش سپرده های ارزی ظرف دو سال گذشته منابع خوبی جذب کرده ایم و این نشان از همت والای کارکنان در این مدت دارد.
توده فلاح، برگسترش و تقویت بانکداری الکترونیکی تاکید و آن را از دیگر راهکارها برای افزایش منابع بانک عنوان کرد وافزود : امروزه بخش قابل توجهی از منابع بانک از محل استفاده مشتریان از پایانه های فروش است، به طوریکه چیزی نزدیک به یک چهارم گردش وجوه ماهیانه بانک، حاصل استفاده مشتریان از دستگاه های pos می باشد. بنابراین تشویق مراکز فروش کالا و خدمات به استفاده از کارت خوان های بانک پارسیان باید به شدت دنبال شود . بانک نیز در آینده نزدیک برنامه های تشویقی چشم گیری برای مشتریان در نظر دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false