×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک گردشگری با اشاره به ضرورت نگاه فراگیر به بانکداری الکترونیکی اظهار داشت: توسعه پول الکترونیکی، تقاضا برای اسکناس را کاهش می‌دهد.

ناصر سالار با بیان این مطلب گفت: یکی از چالش‌های مهم اقتصاد کشور در شرایط کنونی، چنان که بسیاری از صاحب‌نظران اقتصادی گفته‌اند، رشد فزاینده نقدینگی است که توسعه بانکداری الکترونیکی می‌تواند تا اندازه قابل توجهی موجبات مدیریت فضای فعلی اقتصاد را فراهم آورد.

عضو هیات مدیره بانک گردشگری افزود: تاثیر مثبت بانکداری الکترونیکی در مدیریت نقدینگی، زمانی رخ می‌دهد که تدابیر لازم جهت توسعه پول الکترونیکی و نیز اقدامات عملیاتی در این حوزه صورت گیرد.

مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به گشایش شعب جدید این بانک در استان‌های کشور اظهار داشت:‌ بانک گردشگری، برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه بانکداری الکترونیکی و بانکداری اختصاصی دارد که با اجرای آنها قصد دارد نقش خود را در توسعه این نوع خدمات ایفا کند.

وی در پایان با اشاره به سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار و نیروی انسانی بومی، در هر حالتی وظیفه مسوولان اقتصادی کشور چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی است. وی اظهار داشت: فعالیت شرکت فولاد صنعت بناب، زیر نظر بانک گردشگری یکی از گام‌های عملیاتی این بانک در راستای حمایت از تولید بود، که در سال جاری به بار نشست.

سالار اظهار داشت: یکی از خدمات بانکی که امروزه بسیار مورد استفاده واقع شده است، استفاده از کارت های الکترونیک بانکی است. وی گفت: امکان برداشت، واریز و انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر به کمک این فناوری نوین موجب ایجاد سهولت و تسریع در انجام فعالیت های بانکی مشتریان می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false