×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

برخورد پراید با عابر پیاده، ایست قلبی راننده ی پراید، برخورد دو دستگاه نیسان با پراید و فوت جوان ۲۵ ساله بر اثر استنشاق مونوکسیدکربن از مهمترین ماموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان، طی ساعات گذشته گزارش شد.

 مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استانآذربایجان
شرقی
 در تشریح چگونگی وقوع این حوادث گفت: با گزارش برخورد یک دستگاه پراید با عابر پیاده در ساعت ۲۱:۰۵  در اتوبان شهید کسایی (ما بین ترمینال و استادیوم یادگار امام) به مرکز اپراتور حوادث و فوریتهای پزشکی استان، پایگاه منطقه ۳ تبریز، به محل حادثه اعزام شد.
حبیب حسینقلی زاده گفت: این عابر پیاده که در تارکی شب در حین گذر از عرض اتوبان دچار این حادثه شده بود، بعلت شدت جراحات وارده غیر قابل شناسایی و تشخیص هویت بود.
وی با اشاره به گزارش یک مورد برخورد پراید به کناره اتوبان پاسداران گفت: بر اثر ایست قلبی شهروند ۵۵ ساله در حین رانندگی و داخل خودروی شخصی و برخورد خودروی وی به حاشیه اتوبان، این شهروند جان خود را از دست داده بود.
حسینقلی زاده با بیان اینکه ساعت ۹ صبح امروز بر اثر برخورد دو دستگاه نیسان و یک دستگاه پراید در محور بستان آباد – سراب هفت تن آسیب دیدند گفت: با اعزام پایگاههای سراب، دوز دوزان و هلال احمر به محل وقوع حادثه، مصدومین به بیمارستان سراب منتقل شدند.
وی با بیان اینکه مسمومیت با مونوکسید کربن نیز از آغاز فصل سرما در سالجاری، جوان ۲۵ ساله را بعنوان چهارمین قربانی خود به دام انداخت گفت: این جوان نگهبان یک شرکت خصوصی در ابتدای جاده ائل گلی تبریز در اتاقک خود دچار گاز گرفتگی شده است.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان افزود: این فرد زغال های ناشی از سوختن چوب را برای گرم کردن محیط وارد اتاقک کرده و در اثر انتشار مونواکسید کربن ناشی از آنها دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false