×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

فرماندار جدید ملکان طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان معرفی شد.

احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به سیاست دولت در توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: در سایه این سیاست شهرستان ملکان از جهت شاخص‌های توسعه پیشرفت قابل توجهی داشته است.
وی افزود: البته با وجود تلاش‌های فراوان، راه پیش رو راهی طولانی است و باید امکانات را به گونه‌ای که شایسته مردم باشد به کار گیریم.
علیرضابیگی توسعه هرچه بیشتر شهرستان ملکان را نیازمند همت و همدلی مردم دانست و با تاکید بر تلاش مسئولان برای جلب رضایت مردم خاطرنشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی امانت و فرصتی است که نتیجه آن باید رضایتمندی مردم باشد.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات قاسمی فرماندار سابق ملکان در مدت بیش از سه سال تصدی فرمانداری، محمد شیرین‌زاده را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید با استفاده از تجربیات مدیریتی و با همراهی مسئولان محلی و همدلی مردم و خانواده‌های شهدا در رشد و توسعه روزافزون شهرستان ملکان موفق باشد.
شیرین‌زاده، فرماندار ملکان هم در این مراسم با بیان این که مردم تکیه‌گاه نظام هستند، افزود: همه مسئولان باید مردم‌داری و جلب رضایت مردم را مد نظر داشته باشند چرا که اگر مردم در صحنه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشور ما آسیب بزند.
وی اظهار داشت: امیدوارم با همراهی مسئولان محلی و راهنمایی و مشورت آنان قدم‌های موثری در راستای توسعه و آبادانی ملکان برداریم.
در این مراسم که با حضور مردم و مسئولان شهرستان ملکان برگزار شد، قاسمی فرماندار سابق این شهرستان هم گزارشی از عملکرد دوره فعالیت خود ارایه کرد.
گفتنی است محمد شیرین‌زاده که پیش از این معاون فرماندار شبستر بود با پایان دوره مسئولیت قاسمی فرماندار سابق ملکان جایگزین وی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false