×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی اعلام کرد : توسط کارشناسان داخلی و با هدف رفع نواقص قبلی، محصولات تولیدی کارخانه لوله سازی آذرشهر به سیستم کاتودیک مجهز شد.

مهندس ارسلان هاشمی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در محصولات تولیدی کارخانه لوله سازی آذرشهر افزود : با هدف بهینه سازی تولید لوله ها و اجرای سیستم حفاظت کاتودیک خط آبرسانی تبریز، نسبت به طراحی و اجرای سیستم حفاظت کاتودیک و تولیدات لوله های بتنی در سایزهای مختلف درکارخانه لوله سازی آذرشهر اقدام شد.
وی ادامه داد : با اجرای سیستم حفاظت کاتودیک در لوله های خط لوله آبرسانی، هر گونه تخریب و خوردگی در لوله های یاد شده پیش از بروز سانحه شناسایی شده و بدون قطعی آب و بروز هر گونه خسارت، قسمت آسیب دیده تعمیر یا تعویض می شود.
مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارخانه لوله سازی آذرشهر از سرمایه های ماندگار صنعت آب منطقه است یادآور شد : این مجموعه طی سالهای فعالیت خود توانست علاوه بر تامین لوله های خط آبرسانی تبریز، نیاز پروژه های دیگری مانند طرح های یامچی اردبیل، گلابر زنجان، کامیاران گیلانغرب، گنبد گلستان، خراسان رضوی و چندین پروژه دیگر داخل استانی را مرتفع سازد.
وی با بیان اینکه این مجتمع بنابه دلایلی در مقاطع مختلف زمانی از مدار تولید خارج شده بود، اظهار داشت : پس از راه اندازی مجدد کارخانه از سال گذشته، سیاست جدید خروج از وضعیت تولیدات تک محصولی در اولویت مدیریت کارخانه یاد شده قرار گرفته است.
در همین حال، مهندس رضا یاری، مدیر کارخانه لوله سازی آذرشهر نیز با اشاره به پیشینه پر فراز و نشیب این کارخانه گفت : این کارخانه از سال ۷۱ به طور رسمی آغاز به کار کرد و پس از اتمام پروژه اولیه آبرسانی تبریز در سال ۷۸ از پیمانکار تحویل گرفته شد.
مهندس یاری ادامه داد : در سال ۸۸ ، تصمیم راه اندازی مجدد کارخانه لوله سازی آذرشهر جهت تعیین ارزش واقعی آن اتخاذ شد که پس از بررسیهای لازم و تغییر در مدیریت مجموعه، کارخانه مذکور از سال ۹۰ فعالیت خود را از سر گرفته است.
مدیر کارخانه لوله سازی آذرشهر تصریح کرد : با توجه به مطالعات انجام شده و قابلیت بالقوه کارخانه و نیاز استان و استان های مجاور، در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصمیم به راه اندازی خط تولید کانالیت گرفته شده و از خرداد ماه سال ۹۱ انجام ثبت سفارش از تیپهای مختلف به طول ۸ کیلومتر رسماً به تولید انبوه رسیده و در حال حاضر تولید انواع کانالیت با متعلقات مربوطه در کارخانه انجام می پذیرد.
وی با اشاره به لزوم افزایش تنوع و فناوری محصولات تولیدی با توجه به پیشرفتهای جهانی در صنعت انتقال آب تصریح کرد : این کارخانه در نظر دارد در آینده ای نزدیک دیگر قطعات بتنی خطوط آبرسانی از جمله سگمنت و تراورس را تولید کرده و برای راه اندازی خطوط تولید جدید برای لوله های فولادی اسپیرال و بسته بندی آب آشامیدنی نیز به دنبال جلب مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false