×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

رئیس شرکت نفت ناحیه بستان آباد با اشاره به ویژگی های خاص این شهرستان خواستار تداوم خدمات رسانی شرکت نفت در توزیع سوخت به روستائیان به ویژه در فصول سرد سال شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستان آباد، مهندس گل محمدزاده در این جلسه با تقدیر از زحمات پورانی رئیس سابق شرکت نفت بستان آباد گفت: خوشبختانه با تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع نفت در روستاهای دورافتاده و سردسیر بستان آباد به خوبی انجام می گیرد. 
وی افزود: با توجه به زمستان های طولانی و راههای صعب العبور برخی روستاها به ویژه در دامنه های سهند، بایستی با ذخیره سازی مناسب نفت، از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنیم. 
فرماندار بستان آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل عبور لوله های نفت از خیابان ملت در مناطق حاشیه ای شهر بستان آباد گفت: متاسفانه به دلیل ازدحام ساخت و سازهای غیرمجاز در این خیابان و عدم رعایت حریم های قانونی، عملا” خط لوله از داخل خیابان و کوچه ها عبور می کند و شهرداری نیز قادر به ارائه خدمات مطلوب به این منطقه نیست. 
الیاس گل محمدزاده اضافه کرد: امیدواریم با بازدید مسوولان شرکت لوله نفت و همکاری دستگاههای اجرایی، این مشکل برطرف شود تا از بروز حوادث غیرمترقبه نیز خودداری گردد. 
در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مهندس پورانی رئیس سابق شرکت نفت ناحیه بستان آباد، مهندس مختارنژاد به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false