×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۲ ( یکم دیماه پیش رو ) ، آغاز زندگی جدید بشریت با ورود به دوره کیهانی جدید خواهد بود !

همانطور که تمدن‌های باستانی بویژه تمدن مایا که امروزه در کشورهای گوآتمالا و مکزیک در قاره آمریکا قرار دارد پیش‌بینی کرده بودند سال ورود به چرخه کیهانی جدیدی است.
خورخه میراندا لویزاگا سفیر بولیوی در ایران در گفتگوی اختصاصی با اکوپارس  گفت: مطالعات اولیه ۲۱ دسامبر توسط ناسا در کشورهای اروپای و مجموعه‌ای از کشورها انجام شده است. بولیوی در بخش علمی توانایی انجام این گونه کارها را ندارد.
جشن آغاز صلح
سفیر بولیوی در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست و برادر همواره در مسیر تحقق صلح و دوستی جهانی با ما همسو و همگام بوده و است.
 کار بولیوی این است که با استفاده از گنجینه‌گذشتگان پیغام را دریافت کند و انتقال دهد. این مراسم از سه بخش تشکیل شده است. ۱- دانش گذشتگان، ۲- پیشگویی نستر آداموس و ۳- مطالعات ناسا و دیگر سازمان‌ها. 
این جشن در مقابل بحران نظام سرمایه‌داری جهان ما را قرار می‌دهد. ما می‌خواهیم فرهنگ زندگی را ارایه کنیم اصل در زندگی در مقابل بحران‌های آب‌وهوایی طبیعت باید فکری بکنیم در دیدگاه سرخپوستی هر دو هست فرهنگی و سیاسی. 
اقتصاد بولیوی
وی درباره اقتصاد بولیوی گفت: کسب و کار مردم بولیوی کشاورزی است آنها همچونین معادن طلا، نقره و لیتییوم هم دارند. ۴۰ درصد جامعه بولیوی از اقتصاد غیررسمی زندگی می‌کنند.
 دولت بولیوی گاز، آب، روشنایی و تلفن را بدون دریافت هزینه به مردم هدیه می‌دهد. نفت نیز از درآمدهای مهم این کشور است و به قولی از طریق پول نفت دولت هزینه‌های مردم را تامین می‌کند.  سفیر بولیوی درباره وضعیت دانشگاه‌های این کشور گفت: همه دانشگاه‌های جهان کاری را انجام می‌دهند که دانشگاه‌های غربی آنها را می‌خواهند اما دانشگاه بولیوی اینگونه نیست.
 یک دانشگاه سرخپوستی که با علوم جهانی بومی‌سازی شده است تا چند وقت دیگر کنگره‌ جهانی نانو تکنولوژی در بولیوی برگزار می‌شود که ایران هم در آن دعوت دارد.
وی ادامه داد: شما را دعوت کرده‌ایم تا از دعوت جهانی که دولت کشور من به سرپرستی اولین رئیس جمهور سرخپوست دنیا اوومورالف آیما جهت گردآوری مردم جهان در یک دیدار برادری و اخوت که در دریاچه تی تی کاکا در استان مانکو کاپاک از بخش لاپاز بولیوی در آمریکای جنوبی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ درحال انجام آن می‌باشد مطلع کنیم که این رویداد آغاز تابستان برای ما که در نیمکره‌جنوبی زندگی می‌کنیم و شروع زمستان برای شمایی که در نیمکره‌شمالی زمین زندگی می‌کنید خواهد بود. 
سفیر بولیوی افزود: همانطور که تمدن‌های باستانی بویژه تمدن مایا که امروزه در کشورهای گوآتمالا و مکزیک در قاره آمریکا قرار دارد پیش‌بینی کرده بودند سال ورود به چرخه کیهانی جدیدی است.
لویزاگا تصریح کرد: ولی شما از خودتان سوال خواهید کرد چرا این واقعه نجومی باید تمامی مردم و فرهنگ‌های جهان را مورد خطاب قرار داده تا برای این بازتاب سیاره‌ای گردهم آیند.
زیرا در این صورت همانگونه که فرهنگ‌های باستانی سیاره زمین بیان کردند این تاریخ فقط اشاره به شروع یک دوره چرخه کیهانی ندارد بلکه اشاره به شروع یک دوره جدیدی دارد که برای بشریت به معنای زمان جدیدی از امید و فرصت برای آغاز یک دوره نوین از صلح و هماهنگی بین انسان‌ها و مادر طبیعت است که امروزه در دسترس ما می‌باشد.
صلح و دیگر هیچ
وی ادامه داد: فرصت جدیدی برای استقرار صلح در جایی که جنگ هست، جایگزینی عشق به جای نفرت، شادی به جای غم، امید به جای ناامیدی، و ایجاد اتحاد در جایی که تفرقه است.
 جایی که همه با هم حرکت کنیم، بدون اینکه کسی عقب بماند، جایی که به حقوق انسان‌ها و حقوق مادر طبیعت به یک اندازه احترام گذاشته شود، جایی که همگی بتوانیم خوب زندگی کنیم که این از اصلی ترین استراتژی‌های دولت سرخ پوست ما است  که توسط اوومورالف آیما که در سطح جهانی در آخرین اجلاس سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه شد.
سفیر بولیوی با اشاره به بحران جهانی نظام سرمایه‌داری تصریح کرد: ما به مرحله‌ای از زندگی رسیده‌ایم که مشخصه آن بحران نظام سرمایه‌داری است که از طریق استراتژی‌ها و سیاست‌های امپریالیستی بر ملل جهان تسلط پیدا کرده است سیستمی که در آن استثمار انسان توسط انسان ویرانی و آلودگی نامحدود منابع طبیعی که مادر طبیعت است در اختیار ما قرار داده است.
وی جنگ های بی‌دلیل را برگرفته از عطش قدرت دانست و تصریح کرد: میلیون‌ها انسانی که در ابتدای قرن بیست ویکم هر روز در مقابل چشمان ما از طریق صفحه تلویزیون از گرسنگی جان دادند.

وی ادامه داد: این یک بحران جهانی است که مشخصه آن از دست‌دادن ارزشها و اصول اخلاقی حاکم بر وجدان ما برای زندگی در صلح و هماهنگی بین انسان و طبیعت می‌باشد.
لویزاگا تأکید کرد: امروز رئیس جمهور سرخپوست ما درحال فعالیت بر روی سه اصل اخلاقی زندگی می‌باشد که به استراتژی‌ها و سیاست های دولت تبدیل شده‌اند که شامل دروغ‌نگفتن، دزدی‌نکردن، و تنبل‌نبودن است که از اصول اجدادی ما که مجددا اعتبار پیدا کرده نشأت گرفته است و از طریق آنها قصد ایجاد تغییر در رفتار و ارزشهای کارمندان بخش عمومی و عموم مردم برای رسیدن به هدفی که ما به عنوان دولت چند ملیتی که همان خوب زندگی کردن است می باشد.

سفیر بولیوی در ایران افزود: روشی که اساسا مخالف دیدگاه پیشرفت و توسعه جهان سرمایه‌داری می باشد که عمدتا به دنبال بازیابی تعادل، انصاف، برابری، هارمونی و صلح در بین بشریت و همچنین مابین ما انسان‌ها بشریت است.
وی افزود: ارزشها و اصول معنوی احترام به هم‌نوع و مادر طبیعت که از اصول اولیه دانش کیهانی تمدن‌های جوامع سرخپوستی و بومی باستانی همه قاره‌های جهان می‌باشد که درحال حاضر یک راه حل واقعی در مقابل ارزشهای مصرف‌گرایی و مادی‌گرایی که سبب نابودی حیات در سیاره ما می‌باشند.
بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۲ ( یکم دیماه پیش رو ) ، آغاز زندگی جدید بشریت با ورود به دوره کیهانی جدید خواهد بود !
شرایط کنونی جهان نتیجه از دست دادن ارزش‌ها و اصول اخلاقی است و با آغاز دور جدید کیهانی فرصتی جدید برای رعایت حقوق انسان‌ها و طبیعت فراهم می‌شود تا در برابری و صلح در کنار هم زندگی کنند.
وی ضمن دعوت همه مردم جهان به حضور در مراسم این روز این روز را آغازی برای زندگی جدید بشریت با برابری میان انسان‌ها و تعامل با طبیعت و یک فرصت دانست تا بتوان صلح و امنیت را جایگزین جنگ و درگیری در جهان کرد.
سفیر بولیوی محل دریاچه‌ای را که قرار است مراسم روز ۲۱ دسامبر در آنجا برگزار شود منطقه همه اقوام و فرهنگ هزاران ساله مردمان آمریکای لاتین ذکر کرد و یادآورشد که ۲۱ دسامبر برای مردمان آمریکای جنوبی آغاز فصل تابستان است.
میراندا لویزاگا افزود: این تاریخ، فقط اشاره به شروع یک دوره جدید نجومی (کیهانی) نیست بلکه تولد دوباره زندگی برای بشریت از امید و فرصت است تا در صلح و برادری و برابری میان انسانها و تعامل با طبیعت زندگی کنند. فرصت جدیدی برای استقرار صلح، عشق، شادی، امید و اتحاد در برابر جنگ، نفرت، غم، ناامیدی و تفرقه است.
وی ادامه داد: این روز آغاز دوره جدید برای رعایت حقوق انسانها و طبیعت است، تا همه با هم در کنار هم حرکت کنند بدون آنکه کسی عقب بماند؛ به حقوق انسانها و طبیعت به یک اندازه احترام گذاشته شود و همگی بتوانیم به خوبی در کنار هم زندگی کنیم.
میراندا لویزاگا یادآورشد: این خواسته‌ها و اهداف از اصلی‌ترین استراتژی دولت سرخپوستی بولیوی است که توسط ˈاوو مورالس آیماˈ رییس جمهوری در برابر بحران نظام سرمایه‌داری جهان، در اجلاس اخیر مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک ارایه شد.
** نظام سرمایه‌داری راهی برای تسلط بر ملل جهان
میراندا لویزاگا در ادامه به اهداف نظام سرمایه‌داری برای سوء استفاده از انسان‌ها برای منافع افراد دیگر اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون به مرحله از زندگی بشری رسیده‌ایم که ویژگی بارز آن بحران نظام سرمایه‌داری است که با استراتژی‌ها و سیاست‌های امپریالیستی بر ملل جهان تسلط پیدا کرده است.
سفیر دولت بولیوی افزود: در این نظام انسان توسط انسان‌های دیگر به استثمار کشیده شده، منابع طبیعی نابود و آلوده شده، عده‌ای به دلیل عطش قدرت و کنترل منابع طبیعی جهان، جنگ‌هایی را به راه انداخته‌اند و میلیون‌ها انسان از ابتدای قرن ۲۱ هر روز در مقابل چشمان جهانیان از گرسندگی و فقر می‌میرند در حالی که با هزینه جنگ عراق وافغانستان می‌توان همه گرسنگان جهان را سیر کرد.
وی افزود: این یک بحران جهانی است که در نتیجه از دست دادن ارزش‌ها و اصول اخلاقی حاکم بر جهان ایجاد شده است و به ما اجازه زندگی در صلح و برابری میان انسانها و هماهنگی با طبیعت نمی‌دهد.
سفیر بولیوی گفت: با توجه به این وضعیت، برنامه و سیاست کنونی دولت بولیوی بر سه اصل اخلاقی زندگی شامل دروغ نگفتن، دزدی نکردن و تنبل نبودن استوار است که از گذشتگان ما نشات گرفته و اکنون به استراتژی و سیاست‌های دولت تبدیل شده تا بتواند با تغییر در رفتار و ارزش‌های خدمتگزاران مردم، ما را به هدف دولت که همان خوب زندگی کردن  است، برساند.
وی این روش را مخالف دیدگاه پیشرفت و توسعه جهان سرمایه‌داری دانست و گفت: این هدف به دنبال بازیابی تعادل، انصاف، برابری، صلح در بین بشریت و همچنین میان انسانها و طبیعت است.
میراندا لویزاگا معتقد است که ارزش‌ها و اصول معنوی احترام به همنوع و طبیعت از اصول اولیه دانش کیهانی تمدن‌های جوامع سرخپوستی و بومی باستانی همه قاره‌های جهان است که می‌تواند در مقابل ارزش‌های مصرف‌گرایی و ماده‌گرایی در جهان که سبب نابودی حیات در کره زمین شده است، قرار گیرد.
سفیر دولت بولیوی در این رابطه اظهار داشت: در روز ۱۲ دسامبر، یک دور کامل خورشیدی در سیستم کیهانی به اتمام رسیده و وارد دوره جدیدی می شود.
وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی گذشتگان، پیشگویی افراد و مطالعات و تحقیقات علمی مراکزی همچون ناساˈ در این روز در کهکشان راه شیری، خورشید و کره زمین در یک راستا قرار می گیرند که این سبب ایجاد تغییرات نجومی خواهد شد.
به گفته میراندا لویزاگا، براساس این تغییرات، ۲۴ ساعت شبانه روز کوتاهتر به نظر می‌آید زیرا کره‌زمین به جایگاه اولیه خود و حالت عمودی باز می‌گردد. این تغییرات سبب می‌شود در آینده، یک ماه به ۱۲ ماه سال اضافه شده و یک سال به ۱۳ ماه افزایش یابد که در نتیجه بشریت آرامش بیشتری خواهد داشت.
به اعتقاد سفیر دولت بولیوی، اگر در این تاریخ انسانها وجدان خود را تغییر دهند همه بشریت در کنار هم و در آرامش وصلح و زندگی و از نابودی جهان جلوگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد که برخی کشورها هراس دارند که نظام آنها (سرمایه‌داری) از بین برود در حالی که ملت بولیوی همچون ایران امیدوار است تا نظام جدیدی در جهان ایجاد شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false