×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران با حضور شرکت‌های مختلف ایرانی وتعاونی به همت شرکت تعاونی نمایشگاههای بین المللی "مهر بندر خلیج فارس" و با حضور "بامری" معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، "راستی" مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی، مسوولان استانی و تعدادی از شرکتها ، نها

“احمد راستی”در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با اعمال تحریم و فشار اقتصادی می خواهند به اهداف خود برسند باید با اتکا به اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی حمایت کرد.
وی با بیان اینکه در این برهه از تاریخ ملت ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی تلاش خواهد کرد، اظهار داشت: تهدیدها و فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان و جوامع غرب، ملت را از آرمان و اهداف خود باز نخواهد داشت چرا که امروز کشور ایران در تمامی عرصه ها جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و در مسیر تحریم ها نیز راه توسعه خود را ادامه می دهد.
این مقام مسوول در ادامه با اشاره به حضور تعاونی ها در این نمایشگاه، بر لزوم حمایت از این بخش تاکید و اضافه کرد: با توجه به بیانات معظم له در خصوص حمایت از تولیدات داخلی در زمان اقتصاد مقاومتی و نیز نقش مهم و تاثیر گذاری تعاونی ها در تحقق این شعار، لزوم حمایت ویژه از این بخش احساس می شود چرا که بر اساس سیاست های کلی اصل ۴۴ نیز تکلیف شده است تا سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور به ۲۵ درصد برسد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به حضور بخش خصوصی بعنوان جزء مهمی از پیکره اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: این بخش نیز با فعالیتهای توانمند خود در جریان فعالیتهای تولیدی می تواند بخش مهمی از نیازهای مردمی و تحولات اقتصادی را فراهم سازد.
به گفته ی راستی، افزایش تولید محصولات داخلی از یک سو باعث کاهش قیمت‌ها و از سوی دیگر سبب اشتغال‌زایی در کشور می شود و در این صورت است که تهدیدها تبدیل به فرصت و زمینه جهش کشور فراهم خواهد شد.
وی، از پروژه های مسکن مهر بعنوان بزرگترین نمایشگاه توانمندی ایران در صنعت ساختمان و عمران یاد کرد واظهار داشت: از زمان اجرای این طرح در استان، ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده که برخی از این واحدها نیز به مردم تحویل داده شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان نیز در این آیین با اشاره به نقش و جایگاه امام حسین (ع) در نهضت عاشورا اشاره کرد و افزود: واقعه عاشورا مکتب انسان سازی در همه عرصه های زندگی است.
“گل محمد بامری”در ادامه، نمایشگاه را محلی برای تبادل اطلاعات تخصصی، برقراری تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده و محلی برای ارایه فن آوری ها و تکنولوژی های تخصصی در این زمینه عنوان وتصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب می شود بخش خصوصی به راحتی توانایی ها و ظرفیتهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد.
این مقام مسوول همچنین از نمایشگاه بعنوان محلی برای ارزیابی توانمندی های خانواده بزرگ صنعت ساختمان و قیاس آن ها با یکدیگر در راستای رقابتی سالم و سازنده یاد کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزاری چنین نمایشگاه ها و دستاوردهایی را مولود تحریم ها خواند و افزود: تحریم ها نه تنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی وارد نکرده بلکه باعث این همه توانمندی، خود باوری، رشد و شکوفایی شده است.
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و عمران استان هرمزگان با حضور بیش از۱۱۰ شرکت در قالب۱۷۰غرفه با هدف بازاریابی و معرفی آخرین دستاوردهای فناوری این صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان هرمزگان (بندرعباس) واقع در سه راه جانباز از۱۲تا۱۵ آذرماه سالجاری از ساعت ۱۷تا۲۲ برای بازدید علاقمندان و متخصصان این بخش از صنعت کشور برپا است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false