×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تعرفه‌های پزشکان در سال آینده از ۴۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

محمد‌علی همتی در نشست خبری که صبح امروز در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: شایسته سالاری، پاسخگویی و پاک‌دستی به عنوان استراتژیک و برنامه‌های این سازمان مطرح است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی ۳۸ میلیون و ۱۰۳ هزار نفر بیمه شده دارد اظهار داشت: این سازمان دومین تولیدکننده درمان در کشور است و ۱۲ در صد از درمان را تولید می‌کند و نقش مهمی در نظام سلامت کشور دارد.

همتی با بیان اینکه در حال حاضر نظام سلامت کشور بیمار است و نیازمند کالبدشکافی گفت: تامین اجتماعی ۷۰ بیمارستان، ۷ دی‌کلینیک و ۲۷۴ مرکز سر‌پایی و پلی‌کلینیک تخصصی دارد. در تامین اجتماعی ۸۸۰۰ تخت فعال در بیمارستان‌ها واقع شده و مجموعا ۴۱ هزار نفر پرسنل بخش درمانی تامین اجتماعی هستند.

وی درباره عملکرد ۶ ماه سال ۹۲ تامین اجتماعی خاطر نشان کرد در این مدت ۲۳ میلیون ویزیت سرپایی پزشکان که بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر است، ۲۵۰ هزار، عمل جراحی و ۱۰۷ هزار سزارین و زایمان طبیعی داشته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستا‌های تامین اجتماعی ۷۳ درصد بوده و مرگ‌ومیر در بیشتری بیمارستان‌ها ۸ مورد در ۱۰۰۰ نفر بوده است.

همتی خبر داد : خوشبختانه رئیس جمهور و هیئت دولت دیدگاه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد و در این راستا بخشی از منابع هدفمندی یارانه‌ها برای گسترش خدمات درمانی و نظام جامعه سلامت در کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: درمان و سلامت مردم از اولویت هفتم و هشتم به اولویت دوم در دولت سوق پیدا کرده است و منابع خوبی به حوزه سلامت کشور واگذار می‌شود.

 

true
برچسب ها :
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false