×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نفت در محدوده ۱۰۸ دلار

در بازارهای جهانی قیمت نفت برنت در محدوده ۱۰۸ دلار ایستاد و قیمت نفت آمریکا ۳۶ سنت افزایش یافت. تحریم علیه روسیه عاملی برای افزایش قیمت نفت آمریکا بود. در ساعات پایانی روز گذشه، قیمت نفت برنت با ۱۹ سنت کاهش نسبت به روز گذشته بشکه‌ای ۱۵۰ دلار و ۵۳ سنت معامله شد اما قیمت نفت وست تگزاس آمریکا رشد ۳۳ سنتی داشت و به قیمت ۱۰۱ دلار و ۳۰ سنت معامله شد.

براساس گزارش رویترز، تحریم روسیه از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا عاملی برای بالا رفتن قیمت نفت آمریکا بوده است همچنین لیبی نیز که مدتی است بعد از بازسازی پالایشگاه‌های خود دوباره به بازارهای جهانی نفت برگشته است نیز تولید نفت خود را در محدوده ۵۰۰ هزار بشکه در روز تثبیت کرده است.

از سوی دیگر ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته حدود ۴.۴ میلیون بشکه کاهش یافت و همه اینها دلایلی است که قیمت نفت آمریکا در بازارهای جهانی بالا برود و قیمت نفت برنت نیز در محدوده ۱۰۸ دلار معامله شود.

قیمت سایر محصولات پالایشگاهی نفت نیز به این شرح است: هر گالن بنزین با ۵۸ سنت کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۸۶ دلار و ۵۱ سنت معامله شد.

قیمت نفت کوره نیز کاهش ۳۷ سنتی داشت و به قیمت ۲۹۰ دلار و ۳۰ سنت به فروش رفت اما گازوئیل رشد ۷۵ سنتی را تجربه کرد و به قیمت ۸۹۷ دلار و ۷۵ سنت عرضه شد همچنین نفت سفید نیز رشد مناسب ۱۶۰ دلاری داشت و در بازارهای جهانی به قیمت ۸۳۵۱۰ دلار معامله شد.

 

 

true
برچسب ها :
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false