×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت : از مهمترین مولفه ها و ابزارهای رسیدن به تعالی سازمانی، نیروی انسانی متخصص درآن نهاد است و در سازمان تامین اجتماعی که از بزرگترین سازمان های بیمه گر اجتماعی است، بیش از یکهزار متخصص IT اشتغال دارند .

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس سید ابوالحسن پورحسینی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای کارآمد در بهره گیری از علوم و دانش روز و جدیدترین فناوری های بشری افزود: وجود سرمایه انسانی در کنار سایر متخصصین حوزه کسب و کار سازمان و همچنین دیدگاه مثبت مدیریت کلان سازمان مبنی بر نیل به تامین اجتماعی الکترونیک ، بهترین فرصت برای محقق نمودن نهضت فاوا خواهد بود.
وی اظهار داشت: پشتیبانی و نگهداشت سیستمها در بخش های بیمه ای و درمانی سازمان در گستره جغرافیایی کشور موضوع مهمی است که توجه ویژه سازمان را به این بخش دوچندان می کند.
پورحسینی افزود: باتوجه به ارتقاء سطح علمی و دانش کارشناسان فرابری داده ها، این رسته علمی از شرح وظایف خود فراتر رفته و به عنوان مشاور و تحلیل گر در بسیاری از موارد پشتیبان متخصصین حوزه های کسب و کاری سازمان قلمداد می شود.
مدیرکل دفترراهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی ضمن تاکید بر ضرورت توجه ویژه به ارتقاء مباحث آموزشی ، تشکیلاتی و ساختاری حوزه IT سازمان ، ارتقاء کیفیت و سطح خدمت رسانی به بیمه شدگان را منوط به توسعه کمی و کیفی IT در تمامی فعالیت های این سازمان برشمرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false