×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
افتتاح ۱۳۷ طرح کشاورزی در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افتتاح ۱۳۷ طرح کشاورزی طی دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگاراکوپرزشین ، سید محمد موسوی در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، از افتتاح ۱۳۷ طرح کشاورزی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در زیربخش‌های آب و خاک، تولیدات دامی و گیاهی، منابع طبیعی، آبخیزداری و عشایر، صنایع کشاورزی، زیربنایی و آب و خاک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این بخش را یک‌هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شهرستان‌های پیشوا، ورامین و دماوند از لحاظ تعداد فراوانی طرح‌ها به ترتیب با ۴۲، ۱۶ و ۱۳ طرح، رتبه‌های اول تا سوم را در این زمینه دارند.

موسوی درباره به صفر رسیدن آبیاری در اراضی جنوبی تهران با آب فاضلاب نیز اظهار داشت: بر اساس طرحی، برنامه‌ریزی شده است که استفاده از آب فاضلاب در این اراضی به صفر برسد که با توجه به آنکه کشت استان تهران در اسفندماه آغاز می‌شود، لازم است جلسات دیگری با دستگاه‌های مربوطه برگزار شود تا با مشارکت کشاورزان بتوانیم استفاده حداقلی از آب فاضلاب برای اراضی سبزی‌کاری جنوب تهران را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: توسعه کشت گلخانه‌ها و افزایش تعداد کلینیک‌های گیاه‌پزشکی در راستای کاهش مصرف سموم و تولید محصول سالم در حال انجام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false