×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کاهش ۵۰درصدی تعرفه بسته‌های اینترنت ایرانسل

ایرانسل از عرضه نیم بهای ۱۳ بسته اینترنت همراه خود به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل میتوانند تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، بسته ۵ گیگابایتی یک هفته ای، بسته های یک ماهه ۵، ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی را به ترتیب با قیمت های ۱۷ هزار و ۵۰۰، ۲۰هزار، ۳۲هزار و ۵۰۰ و ۵۰ هزار تومان خریداری و فعال سازی کنند.
همچنین بسته های اینترنت همراه با اعتبار زمانی ۳ ماهه و حجم های ۶، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۳۰ و ۵۰ گیگابایتی هم به ترتیب با قیمت های ۲۵ هزار، ۳۲هزار و ۵۰۰، ۳۷هزار و ۵۰۰، ۴۵هزار، ۴۷هزار و ۵۰۰، ۶۰هزار و ۷۵هزار تومان، بسته ۶ ماهه ۷۰ گیگابایتی با قیمت ۷۰هزار تومان و بسته یک ساله ۱۰۰گیگابایتی با قیمت ۱۷۵هزار تومان تا پایان دهه فجر به مشترکین سیم کارت ای دائمی و اعتباری ایرانسل عرضه شده اند.
فعال سازی بسته های افزایشی اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کددستوری #۵۵۵* ممکن میباشد و اطلاعات بیشتر در خصوص بسته های اینترنت همراه، شبکه نسل ۲، ۳ و ۴ ایرانسل و تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه اینترنت همراه این اپراتور از طریق وبسایت قابل مشاهده است.
براساس این گزارش، در حال حاضر شبکه نسل ۳ در بیش از ۱۲۷ شهر و شبکه نسل ۴ ایرانسل در ۱۴ شهر کشور راه اندازی شده و توسعه پرشتاب شبکه با سرعت ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false