×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

متن بیانیه دکتر مجتبی شیرآلی به این شرح است:

“انا لله و انا الیه راجعون “

فاجعه به شهادت رساندن “شیخ نمر” رهبر شیعیان عربستان توسط آل منفور سعود و جریحه دار شدن قلوب شیعیان جهان را را با سینه ای آکنده از درد و اندوه به ساحت مقدس امام زمان و (عج) ، مقام عظمای ولایت و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.

گردن زدن ۴٧ شیعه و در راس همه آنان حضرت ایت ا… شیخ باقر النمر ( رهبر شیعیان عربستان) بدون برگزاری دادگاه ، در مثلث تصمیم گیری اردوغان ، آل سعود و نتانیاهو که تنها با هدف دهن کجی و بی احترامی به مسلمانان جهان و منشور حقوق بشر رویداد ، همگی ما را سیاه پوش نموده و در بهت و حیرت از خودکامگی و وحشیگری وهابیون فرو برد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده هزار نفره آپادانا سرام اعلام میدارم ، در این رویداد ناگوار و سراسر کینه و عداوت ، گوش به فرمان مقام معظم رهبری سپرده و برای  هرگونه مقابله با وهابیون آماده ایم و به نشانه اعتراض به اعمال این رفتار وحشیانه و غیر انسانی وهابیون تکفیری، نماد یادبود “شیخ نمر” را بر روی محصولات خود تولید نموده و طی مراسمی در میدان اصلی محل کارخانه شرکت آپاداناسرام در استان قزوین ، نصب خواهد شد.

باشد که وجدان خفته شورای امنیت سازمان ملل بیدار شده و حکام خودکامه وهابی عربستان و داعشی ترکیه با اعمال تحریم های بین المللی تنبیه شوند.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false