×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فرهنگ سازی موثر شرکت نفت پارس با ابزار و نیاز امروز

شبکه‌های گوناگون رسانه ملی در حال پخش انیمیشن های محبوبی به نام ” دیرین دیرین” هستند که توانسته از بدو تولدش در حوزه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی تاثیر و ضریب نفوذ بالایی داشته باشد.

گستردگی فضای مجازی و دسترسی اقشار مختلف به پیام رسان‌های اجتماعی در فضای مجازی دامنه گستردگی این انیمیشن را افزایش داده و کمتر کسی است که در زمان حدود ۳ دقیقه این انیمیشن ها خنده به سراغش نرفته و تاثیر باشد.

در این راستا شرکت نفت پارس توانسته پیام های گوناگونی را از طریق این انیمیشن به جامعه منتقل کند که عمده ی آن با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس جمهور در خصوص مباحث محیط زیست، آلودگی هوا، مصرف بهینه سوخت و برق است.

شرکت نفت پارس به عنوان یکی از قطب‌های تولید روغن‌های روان کننده در کشور در راستای تبعیت از روند توسعه پایدار و ارزشهای سازمانی خود پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی با انتخاب راهکارهای مطلوب و مقرون به صرفه اقتصادی، انطباق کامل فعالیت‌ها و تولید محصولات شرکت با مقررات و قوانین ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و زیست محیطی و بهینه سازی مصرف مواد و انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.

از این رو توانسته جدای از تبلیغات خویش در راستای  فرهنگ سازی در مسائل زیست محیطی و انرژی  قدم مثبت و موثری را با استفاده از ابزار و نیاز امروز جامعه بردارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false