×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

ارومیه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از توزیع ۱۱ تن گوشت قرمز وارداتی در استان خبر داد.
۱۱ تن گوشت قرمز وارداتی در آذربایجان غربی توزیع شد

جعفرصادق اسکندری دوشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهارداشت: طبق هماهنگیهای صورت گرفته فی مابین اعضای ستاد تنظیم بازار استان اقداماتی در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی با امور پشتیبانی دام سازمان مقدار ۱۱تن گوشت قرمزگرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس نمایشگاه های عرضه و فروش لوازم التحریر و تجهیزات تحصیلی در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد.

وی افزود: برای تامین پوشاک مدارس در استان ۱۰۰ الی ۱۲۰ هزار دست لباس توسط تولید کنندگان پوشاک با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه شد که ۱۰ درصد از این تولیدات به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار گرفت.

اسکندری اظهار داشت: در شش ماهه سالجاری بیش از ۸۹ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی در سطح عرضه صورت گرفته که طی این بازرسی ها ۳ هزارو ۹۳۷ فقره پرونده تخلف با ۴ هزارو ۱۲ عنوان تخلف به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیون ریال پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی بیان کرد: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۸ مورد بررسی نهایی و پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

اسکندری گفت: ۸ فقره تخلف صورت گرفته از اشخاصی که ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده بودند در حوزه واردات مواد غذایی، لوازم خانگی، ام دی اف و غیره بود که اصلاً کالا وارد نکرده یا با قیمت ارز آزاد به بازار عرضه کرده اند.

منبع خبر:خبرگزاری مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false