×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت کنند.
شهرداری ها به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری حرکت کنند

رضا علیزاده ظهر امروز شنبه در دیدار با شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توجه شهرداران به درآمدهای پایدار اظهار داشت: مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد و شاهد کاهش درآمدهای شهرداری های مختلف هستیم ولی مدیریت درآمد و هزینه شهرداری تبریز قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان جنگ اقتصادی را شروع کرده است، ادامه داد: امروز با همدلی مردم و مسئولین و همچنین برخورد قاطع با دانه درشت هایی که به دنبال سواستفاده از فضای موجود هستند، این جنگ اقتصادی به نفع ایران به پایان می رسد.

علیزاده سپس با تاکید بر اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد و باید هوشیار بود، ادامه داد: نگاه حزبی و جناحی در شهرداری ها آفت بزرگی است و باید از آن اجتناب کرد. هدف در شهرداری خدمت به مردم و آبادی شهر است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها متعلق به مردم هستند و نباید نگاه سیاسی در آن جاری باشد چراکه در این صورت آسیب بزرگی به شهرها وارد می شود.

این نماینده مجلس سپس ادامه داد: بدون شک اگر اتحاد بین مردم و مسئولان حفظ شود دشمن مثل همیشه شکست می خورد.

وی سپس در خصوص شهرداری تبریز نیز گفت: با اینکه بسیاری از شهرداری ها مشکلات مالی بزرگی دارند ولی خوشبختانه شهرداری تبریز مشکلی در پرداخت حقوق ها و اجرای پروژه های عمرانی ندارد و این موضوع قابل تقدیر است.

منبع خبر:خبرگزاری مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false