×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موارد بسیار مهم مورد توجه مساله شهرک صنعتی مرزی مشترک ایران و عراق است که باید از سوی مسولان پیگیری شود.

 

سید راضی نوری

به گزارش پایگاه خبری اکوپارس به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید راضی نوری امروز ۲۷ مردادماه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی در شهرک صنعتی شوش اظهار کرد: امیدواریم حمایت‌هایی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شوش انجام گیرد تا شاهد رونق و توسعه این واحدهای صنعتی باشیم.

وی افزود: تحول بزرگی از نظر جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحدهای تولیدی در سال‌های اخیر در شهرک صنعتی شوش رخ داده است و این مساله می‌تواند زمینه‌ساز توسعه باشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم مورد توجه مساله شهرک صنعتی مرزی مشترک ایران و عراق است که باید از سوی مسولان پیگیری شود.

نوری ادامه داد: با پیگیری‌های وزارت امور خارجه و همچنین در سفری که رییس جمهور به کشور عراق داشت تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد شده است و امیدواریم موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی عنوان کرد: کارهای زیرساختی اولیه و همچنین استعلامات لازم برای احداث این شهرک مرزی مشترک در شهرستان شوش انجام شده است و با توجه به نقش آن در رونق تولید شمال خوزستان امیدواریم شاهد سرعت بخشی در روند اجرای آن باشیم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این مساله در سطح کلان کشور پیگیری شود تا شاهد افتتاح شهرک مرزی مشترک ایران و عراق در شوش باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false