×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

دکتر شاه پسند معاون توسعه تعاونی ها و تشکلهای سازمان مرکزی تعاون روستایی از تشکیل کارگروه های تخصصی در جهت ایفای نقش بیشتر شبکه تعاونی ها و اتحادیه های مرتبط در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش اکوپارس به نقل از روابط عمومی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران در پی نشست وزیر جهاد کشاورزی با مدیران عامل اتحادیه های ملی جلسه شورای هماهنگی اتحادیه ها و تشکل های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی با موضوع ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی در اتحادیه ها و تشکل های تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی برای نقش آفرینی بیشتر ؛ با حضور دکتر شاه پسند معاون توسعه تعاونی ها و تشکل ها ؛دکتر جهان پناه مدیرکل دفتر توسعه آموزش و ترویج تعاونی ها و تشکل ها؛ مدیران عامل  اتحادیه های ملی و سراسری و رئیس فدراسیون صنایع غذایی کشور در محل دفتر اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی برگزارشد   .

دکتر شاه پسند در این جلسه گفت: چهار کارگروه واردات و صادرات، توزیع نهاده های دامی و کشاورزی، بازاریابی و بازاررسانی و تنظیم بازار و کشاورزی قراردادی تشکیل می شود و مقرر گردیده که طرح  مالی جامع در خصوص نحوه اقدام و برنامه عملیاتی کارگروه های تخصصی فوق الذکر تدوین و به  وزیر جهاد کشاورزی ارائه گردد .                                 

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد که با نقش آفرینی بیشتر تشکل ها و اتحادیه ها در حوزه تصدی گری بتوان ضمن واگذاری امور دستاوردهای ارزشمندی را نیز برای بخش کشاورزی به ارمغان آورد.

همچنین در این جلسه سایر مسائل مرتبط با مشکلات اتحادیه ها و تشکل هایی ملی (مسائلی چون  واگذاری کارخانه پنبه دلینته، مکانیزاسیون کشاورزی، سامانه بازارگاه، مالیات، تامین اجتماعی، غرفه و میادین میوه و تره بار صدور پروانه بهره برداری و تمدید آن)جهت پیگیری طرح و حمایت وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.  

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false