×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس: عنایت آله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان رستم با تسلیت ایام محرم و صفر و با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال های اخیر گفت: نظام با تکیه بر مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مشکلات را پشت سر می‌گذارد و این همان مولفه هایی است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت.
وی افزود : استمرار این پیروزی ها با وجود همین مولفه ها ادامه خواهد یافت و ما در استان با وفاق و همدلی، در تلاش برای رفع نیازمندی ها هستیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس تامین آرامش و سلامت را از جمله ملزومات کاری برای حل مشکلات عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند علی رغم دسیسه های دشمنان از خدمات مختلف بهره گیری کنند و ما با ایجاد روحیه نشاط و امید  به دنبال تحقق اهداف دولت هستیم.
رحیمی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب مردم را ولی نعمت مسئولان معرفی کرده اند و با همین نگاه باید در حفظ حقوق آنان کوشید.
استاندار فارس اعتماد آفرینی را از دیگر ملزومات کاری مسئولان عنوان کرد و گفت: بررسی امکانات و شرایط قبل از مصوبات، از الزامات کاری در سفرهای شهرستانی است.
وی تکمیل طرح های عمرانی و فرهنگی را از جمله مطالبات مردم شهرستان رستم عنوان کرد و گفت: طرح های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در جذب اعتبارات مشکلی ندارند.

گفتنی است این جلسه با بررسی مسائل شهرستان پایان یافت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false