×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: همکاری و هم افزایی تمام نیروهای بهداشت و درمان اعم از نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای بهداشتی قطعا می‌تواند در پیشگیری، درمان و بازگشت سلامت به جامعه بسیار موثر باشد.

امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی در گفت‌وگو با آی‌هینا ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام بحران‌های طبیعی از جمله زلزله و سیل ،به صورت فعال شرکت داشته و در زمینه بیماری کرونا از اول اسفند ماه سال گذشته با بیش از ۱۲ هزار کادر درمانی در ۲۸ بیمارستان و ۲۴ استان کشور مشغول درمان، غربالگری، پیشگیری و ضد عفونی کردن اماکن بوده است.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بر هم افزایی بیمه سلامت با ارتش در تمام زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: تمام بیمارستان‌های ارتش با بیمه سلامت قرارداد دارند و اینگونه نیست که بیمارستان‌های نظامی منحصر به افراد یا کارکنان نظامی  باشد. اقشار مردم با هر بیمه ای می توانند به بیمارستان‌های ارتش مراجعه کنند.

امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی ادامه داد: داروخانه‌ها، مراکز درمانی و درمانگاه‌ها به صورت مشترک در حال خدمات رسانی هستند. به منظور همکاری بیشتر با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران دیدار داشتیم تا به تفاهم جدیدی در راستای دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح مبنی بر در اختیار قرار دادن صد در صد امکانات برای بیماران کرونایی دست یابیم تا در نهایت رسالت خود را در این زمینه به درستی انجام دهیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false