×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا، خدمات درمانی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان حائز اهمیت است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور در جلسه با دانشجویان پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی با سه بیمارستان تامین اجتماعی دکتر شریعتی، دکتر غرضی و فاطمه الزهرا(س) نجف آباد تفاهم نامه ای امضا کرده است، گفت: به رسالت خود عمل می کنیم و لازم است در شرایط حاد کرونا، دانشجویانی که تمایل به ادامه حضور در فعالیت های آموزشی دارند، درخواست کتبی خود را اعلام کنند.

وی افزود: همچنین برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان دانشجویان جهت بررسی روند آموزش در بیمارستانها و مراکز درمانی لازم و ضروری است.

دکتر اعتصام پور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیمارستانها و فضاهای درمانی ایجاد شده، با آسایش و رفاه همراه و نظم و انضباط توام است، لازم است دانشجویان نیز نظم و انضباط آموزشی را در این بحران کرونا رعایت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان در این جلسه به عنوان برخی از فعالیتها و عملکرد مدیریت درمان در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت نیز می توان با مدیریت خوب، مثمر ثمر بود و گامی در ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان گرامی برداشت.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این بود که به نسبت ۷۵۰ تختی که در استان داریم، ۲۰ درصد آن را برای بحث کرونا اختصاص دهیم تا بیماران دیگر نیز با خیال راحت بتوانند خدمات درمانی دریافت کنند ولی متاسفانه آمار کرونا تا حدی بالا رفته که روز گذشته حدود ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان دکتر شریعتی داشتیم.

دکتر نیک یار رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان نیز در جمع دانشجویان گفت: از مهر ماه سال جاری قسمتی از بخش های بیمارستان دکتر شریعتی به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و  از آنجایی که آموزش دانشجویان باید در فضایی پاک و سالم انجام شود، می توان از بیمارستان دکتر غرضی، درمانگاه ها و پلی کیلینیک ها استفاده کرد.

دکتر نیک یار گفت: تمامی فعالیتها بایستی با رعایت کامل اصول بهداشتی و مراقبتی انجام شود.

در ادامه جلسه دانشجویان به ارائه نقطه نظرات و خواسته های خود پیرامون مباحث آموزشی در مراکز تامین اجتماعی پرداختند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false