×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی از جمله شاخص های مهم اقتصادی برای پیشرفت کشور است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نشست اختصاصی برای واگذاری زمین به سازمان تامین اجتماعی برای احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی دکتر اسماعیلی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سازمان تامین اجتماعی را از شاخص های مهم اقتصادی برای پیشرفت کشور عنوان کرد.

در این جلسه، به جهت ارائه خدمات ویژه به مردم محروم منطقه مغان، با واگذاری زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر موافقت و اجرای عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان طی روزهای آتی قطعی شد.

دکتر اسماعیلی این امر مهم را مستلزم برنامه های مدون و بهره مندی از تخصص و تجارب کارشناسان تامین اجتماعی دانست.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه از سفر مدیر عامل شستا در روزهای آتی به استان اردبیل برای بررسی سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در استان و شهرستان گرمی خبر داد.

دکتر قادر برجی مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل نیز در این نشست با اشاره به این خبر خوش برای مردم محروم منطقه به جهت احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی گرمی با بیان اینکه حدود ۳۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان داریم، گفت: احداث این درمانگاه گام موثری برای ارائه خدمات درمانی بهتر و با کیفیت تر در این شهرستان خواهد بود..

وی در پایان از همه دست اندرکاران، به ویژه نماینده تلاشگر مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی که باعث تملک زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان گرمی شد، قدردانی کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false