×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان از بخش های مختلف بیمارستان امید ابهر بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به بیماران به ویژه نیازهای درمانی بیماران کرونایی قرار گفت و از پزشکان پرتلاش درگیر با بیماری کرونای این بیمارستان تشکر و قدردانی و با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی در این دیدار، با بیان اینکه در همه گیری ویروس کرونا، عموم کارکنان درمانی و غیر درمانی به نوعی درگیر این قضیه هستند، از تلاش و زحمات شبانه روزی کادر درمان تشکر و یاد آور شد: با توجه به موج اول و دوم کرونا به نظر می رسد موج سوم آن ادامه دار باشد. از اینرو لزوم آمادگی و مقابله مستمر با آن را مورد تاکید قرار داد.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه، کادر درمانی بدون هیچ چشمداشتی به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند و این کار سختی های خاص خود را دارد و عظمت کار را نشان می دهد. افزود: مبتلا شدن یک پزشک یا پرستار به بیماری کووید ۱۹ و خارج شدن از چرخه خدمت رسانی، مشکلاتی برای آنان و خانواد هایشان ایجاد کرده و شرایط سختی را به سیستم درمان تحمیل می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تسریع در ریشه کن شدن این بیماری را آرزو کرد و افزود: پاداش اصلی مدافعان سلامت، فقط دعای خیر بیماران است.

دکتر محمدی همچنین از پذیرش بیماران پروسیجرهای تومورهای ستون فقرات در بیمارستان میلاد تهران خبر داد.

وی افزود: بیمارانی که نیازمند پروسیجرهای تومورهای ستون فقرات هستند، می توانند برای درمان و مداوا به بیمارستان فوق تخصصی میلاد در تهران مراجعه و درمان شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد تهران آماده پذیرش چنین بیمارانی است، اظهار داشت: بیماران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان در این مرکز مورد مداوا قرار می گیرند.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان همچنین یادآور شد: بیماران تامین اجتماعی که قصد مداوای بیماران خود را در بیمارستان میلاد تهران دارند قبل از اعزام حتماً با شماره واتساپ بیمارستان میلاد با شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ هماهنگی لازم را انجام و نوبت اخذ کنند تا دچار مشکلات پذیرش نشوند.

دکتر شعبان علوی رئیس بیمارستان امید ابهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از تمامی کارکنان، به ویژه کادر درمانی درگیر با کرونا، با تشریح اهم اقدامات انجام شده در مدیریت، کنترل و پیشگیری از کرونا افزود: امیدواریم در فرصتی مناسبت و بعد از ریشه کنی کامل ویروس کرونا، بتوانیم تجلیل مناسبی از تلاشگران عرصه درمانی و درگیر با کرونا داشته باشیم.

دکتر علیمردانی پزشک متخصص عفونی بیمارستان امید نیز در این دیدار طی سخنانی با قدردانی از کادر درمانی، از تامین به موقع داروهای مورد نیاز قدردانی و از تلاش های پرستاران بیمارستان امید که با آرامش و بصورت ۲۴ ساعته درگیر بیماران کرونایی هستند و در درمان آن کوتاهی ندارند و با دقت بالا در تجویز به موقع و بدون اشتباه داروها و کنترل مداوم، نهایت همکاری و احساس مسئولیت را دارند، تشکر کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام گرفت، ۴ نفر از پزشکان متخصص این مرکز درمانی به دلیل فعالیت های شبانه روزی و مداوای خالصانه بیماران مبتلا به کرونا، به واسطه لوح تقدیر و تقدیم هدایا مورد تجلیل مدیر درمان استان زنجان قرار گرفتند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false