×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و جانبازان اردبیل با مدیرکل تامین اجتماعی این استان دیدار کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه با بیان اینکه خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران ، وظیفه انسانی، اسلامی و ملی است،گفت :خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت به ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و از جایگاه ارزنده ای در سازمان تامین اجتماعی برخوردار است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی  به این امر واقف هستند که خدمت به خانواده های شهدا با اجر عظیم اخروی و سعادت دنیوی همراه است.

 بشرخواه با بیان اینکه خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران توفیق بزرگی است که باید قدردان این توفیقات الهی باشیم، اظهار داشت : خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی ملت ایران هستند در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می دانیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: تمام مسئولان شعب تامین اجتماعی در خدمتگزاری به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، همیشه ثابت قدم هستند و کارکنان و مسئولان تامین اجتماعی ،امنیت و آسایش خود را در سایه خون شهدا می‌دانند.

وی افزود :در سازمان تامین اجتماعی خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران با گشاده رویی، حسن خلق، سعه صدر و  با حفظ جایگاه و منزلت این خانواده ها و از روی علاقه انجام می شود امیدواریم بتوانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر با اداره کل بنیاد شهید در راستای رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان اردبیل گام های موثرتری برداریم.

همچنین در این دیدارشاهی، مدیرکل بنیاد شهید استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری مدیریت و پرسنل تامین اجتماعی با این بنیاد گفت: تعامل و همکاری خوبی مابین اداره کل تامین اجتماعی با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران وجود دارد. از خدمات سازمان تامین اجتماعی به خانواده های محترم شهدا و ایثارگران رضایت داریم.

وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری این بنیاد است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد،شهادت و ایثار است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false