×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : فرماندار شهرستان دهگلان دراستان کردستان گفت: استقرار سامانه‌های الکترونیک سبب دقت، سرعت و دسترسی آسان مردم به خدمات سازمان بیمه سلامت شده است.

فرزاد شمس در گفت‌‌وگو با خبرنگار آی هینا در استان کردستان افزود: بیمه پایه درمانی و سلامت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و سازمان بیمه سلامت یکی از ارگان‌های موفق حوزه سلامت محسوب می‌شود که با تلاش مدیران و پرسنل دل‌سوز جهت رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

فرماندار دهگلان بیان کرد: از جمله اقدامات قابل تحسین این سازمان می‌توان به تسهیل در فرآیند پوشش حداکثری بیمه درمان مردم و اجرای طرح نسخه الکترونیک اشاره کرد که با افزایش دسترسی برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد، باعث دقت و سرعت بیشتر و در نهایت رضایت مندی مردم شده است.

شمس گفت: سامانه‌های الکترونیک در شرایط شیوع ویروس کرونا، دسترسی مردم به خدمات درمانی را بسیار تسهیل کرده و با اجرای این طرح علاوه بر کاهش مصرف کاغذ و فواید محیط زیستی، از دست به دست شدن دفاتر کاغذی و امکان انتقال ویروس کرونا جلوگیری کرده است.

وی اظهار کرد: اگر کلیه اداره‌ها و نهادهای دولتی با استفاده از تکنولوژی و تبدیل فرآیندهای اداری به الکترونیک سیستم‌های اداری را اجرایی کنند، در همه امور به ویژه برقراری نظم و عدالت اجتماعی پیش‌رو خواهند بود که محقق کردن این مهم تأثیر زیادی بر زندگی مردم خواهد داشت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false