×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: ارائه خدمات به بازنشستگان و کارگران افتخاری بزرگ برای تامین اجتماعی است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید اسماعیل مقدس پور در جلسه کمیته بیمه و درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی، خدمت به بازنشستگان و کارگران را افتخاری بسیار بزرگ برای مجموعه تأمین اجتماعی عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از مساعدتها و پیگیری های مسئولین خاطر نشان کرد: فرایند واگذاری قرارداد زمین این بیمارستان در مرحله پایانی قرار دارد و به محض تحویل، مرحله جذب اعتبار تقریبی ۱۵۰۰میلیاردی، اخذ پروانه و سایر اقدامات آغاز خواهد شد.

دکتر مقدس پور ارائه خدمات رایگان درمان مراکز ملکی به عنوان ویترین سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و افزود: با وجود اینکه این امر برای سازمان هزینه بالایی دارد اما سیاست کلی تامین اجتماعی بر حمایت از بیمه شدگان است.

وی با اشاره محدودیت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، لزوم برخورداری بیمه شدگان از خدمات بهینه را از سیاست های مجموعه برشمرد و گفت: در این راستا پلی کلینیک شهر جدید سهند در بهترین نقطه این شهر احداث خواهد شد.

در این جلسه کریم صادق زاده تبریزی رئیس خانه کارگر تشکیلات تبریز و عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اظهار اینکه کمیته بیمه و درمان از فعالترین کمیته های کانون است، گفت: آموزش مداوم بازنشستگان در راستای خودداری از مصرف خودسران دارو، خودمراقبتی و پیشگیری بهتر از درمان، جزو ملزومات زندگی دوران بازنشستگی است.

وی اصلاح فرایند نوبت دهی مستمری بگیران در بیمارستان های تامین اجتماعی استان را از اولویت های کاری کانون عنوان کرد و افزود: به لحاظ وضعیت جسمی و اقتصادی این قشر زحمتکش، استفاده مطلوب از مراکز درمانی مد نظر قرار دارد.

صادق زاده با اشاره به بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش روز افزون این مبلغ و عدم پرداخت بموقع آن، تامین اجتماعی را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات موجود، با درایت مدیر عامل سازمان، مطالبات طرف های قرارداد در بهترین شکل ممکن پرداخت شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی همچنین از اتمام تقریبی فرایند واگذاری زمین بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی خاوران خبر داد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false