×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : فرماندار شهرستان میاندورود استان مازندران با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار، سلامت جامعه است و خط قرمز ما سلامت مردم است، گفت:  اگر بتوانیم سلامت جسمی و روحی را در جامعه تأمین کنیم بی‌شک بستری مناسب برای حرکت به‌سوی توسعه پایدار فراهم خواهد شد.

دکتر حسین منفردی در گفت‌وگو با آی هینا با بیان این که طرح نسخ الکترونیکی در سازمان بیمه سلامت موجب توسعه پایدار است ، بیان کرد: یکی از رویکردها و شعارهای دنیای امروز بحث توسعه پایدار است و ما نیز موظفیم بر اساس اهمیت این موضوع در راستای حفظ سلامت جامعه و حفاظت از محیط ‌زیست تمام تلاش خود را به کار بندیم.

فرماندار شهرستان میاندورود استان مازندران با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهرستان به انجام رسانده است که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی اشاره کرد، افزود: یکی از شاخصه‌های مهم در توسعه پایدار مدیریت زمان است که با اجرای پروژه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت به ‌درستی به این موضوع پرداخته‌شده است.

وی با اشاره به این مطلب که با الکترونیکی شدن خدمات سازمان بیمه سلامت شاهد مدیریت زمان در بخش‌های درمانی و خدماتی خواهیم بود، ادامه داد: درگذشته بیمه‌شدگان برای دریافت خدمات از مراکز ارائه‌دهنده خدمت پروسه زمانی قابل‌توجهی را می‌گذراندند ولی امروز با اجرایی شدن طرح‌های الکترونیک این زمان به حداقل رسیده است.

منفردی از دیگر مزایای الکترونیکی شدن خدمات سازمان بیمه سلامت حذف دفترچه‌های کاغذی است، با این اقدام شایسته ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های تهیه این دفترچه‌ها کمک شایانی به محیط‌زیست خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از دفترچه‌های درمانی از دیگر مزایای اجرای طرح‌های الکترونیک در سازمان بیمه سلامت است.

فرماندار شهرستان میاندورود استان مازندران با بیان اینکه ما هم‌اینک در عصر اطلاعات و ارتباطات هستیم افزود: کشورهای توسعه‌یافته فعالیت‌های گسترده‌ای را در حوزه IT انجام داده‌اند زیرا در دنیای امروز سرعت عمل در ارائه خدمات یکی از عوامل توسعه‌یافتگی به شمار می‌آید، ازاین‌رو به جرأت می‌توان گفت الکترونیکی شدن خدمات سازمان بیمه سلامت و سرعت عمل در ارائه خدمات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان باشد.

وی گفت: مدیریت بر توزیع و مصرف دارو با اجرای طرح‌های الکترونیکی بیمه سلامت محقق می‌شود و با مدیریت بر این بخش می‌توان هزینه‌های سربار در این حوزه را کاهش داد.

منفردی همچنین بیان کرد: در سال گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت در شهرستان میاندورود که بیش از ۳۲ هزار بیمه‌شده را تحت پوشش دارد هزینه شده است.

وی با اشاره به عملکرد مناسب بیمه سلامت شهرستان درارائه خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان و مردم شریف شهرستان اعلام کرد: بیش از یکسال در شهرستان میاندورود در حال خدمت هستم که تا کنون هیچ گونه شکایتی از این اداره نداشته ام که این امر نشانگر عملکرد مناسب و ارائه خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان است.

فرماندار شهرستان میاندورود در پایان سخنانش ضمن تبریک انتخاب اداره کل بیمه سلامت استان مازندران به‌عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی گفت: موفقیت‌های پی‌درپی این اداره کل در بخش‌های مختلف نشان از عزم مدیران این دستگاه خدمت رسان به جامعه هدف است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false